شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نوید علوم پزشکی لارستان به مردم اوز؛ خرید دیگ بخار و تفاهم‌نامه خرید دستگاه رادیولوژی

در نشست بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان امیدوار اوز درخصوص خرید دیگ بخار و عقد تفاهم نامه با هیات امنای ارزی جهت خرید دستگاه رادیولوژی جمعا به ارزش ۳۲ میلیارد…

در نشست بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان امیدوار اوز درخصوص خرید دیگ بخار و عقد تفاهم نامه با هیات امنای ارزی جهت خرید دستگاه رادیولوژی جمعا به ارزش ۳۲ میلیارد ریال توافق شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ نشست مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لارستان و نماینده موسسه خیریه بیمارستانی امیدوار اوز، در دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

این جلسه با حضور عوض پور، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع، دکتر اقتداری، مشاور عالی ریاست و نماینده مجمع خیرین سلامت لارستان، دکتر آزادگان معاون درمان، فزونی مدیر حوزه مشارکت های اجتماعی دانشگاه و پیرزاد نماینده موسسه خیریه بیمارستانی امیدوار اوز، پیرامون بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان امیدوار اوز تشکیل شد.

خرید و تعمیر دیگ بخار، خرید دستگاه رادیولوژی، تعمیر و بازسازی بخش دیالیز و ICU بیمارستان از جمله مهمترین مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست معاون توسعه، موافقت خود را جهت خرید دیگ بخار جدید اعلام کرده و مقرر شد درخصوص تعمیر آن توسط آقای پیرزاد با خیرین شهرستان اوز رایزنی صورت پذیرد.

عوض پور همچنین با بیان مثمر ثمر بودن پیگیری های صورت گرفته با هیئت امنای ارزی و عقد تفاهم نامه با هیات امنای ارزی جهت خرید دستگاه رادیولوژی را اعلام کرد.

تعمیر و بازسازی بخش دیالیز از دیگر موارد مطروحه بود که در این زمینه بر تامین اعتبار مشارکتی با استفاده از تمام پتانسیل های مردمی و دولتی اشاره گشت.

پیشرفت بالای ۶۰ درصد احداث بخشICU بیمارستان اوز خبر خوب این نشست بود که مذاکرات جهت تمدید موافقت اصولی توسط معاونت درمان و تلاش برای تامین اعتبار تجهیزات از سوی وزارت را به همراه داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نوید علوم پزشکی لارستان به مردم اوز؛ خرید دیگ بخار و تفاهم‌نامه خرید دستگاه رادیولوژی”

  1. ناشناس گفت:

    احسنت به دکتر سلمانپور خدا یارتون باشه انشالله

  2. ناشناس گفت:

    روزنامه ميلاد فقط تقدير و تشكرهاي الكي كه از روي چاپلوسي است منتشر ميكند . اين كه هنر نيست .روزنامه ميلاد ايا ميدانيد كه حضرت رسول(ص) فرمودند كه دهان افراد چاپلوس بايد گل كه همان خاك است ماليد و شما كه اين فرهنگ را ترويج ميدهيد شريك جرم هستيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین