سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بازگشت همه بخش‌های بیمارستان شهر زلزله‌زده اوز به مدار ارائه خدمات

    همه بخش های بیمارستان امیدوار شهر زلزله‌زده اوز، به چرخه خدمت بازگشت. به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، پس از زلزله ۴٫۷ ریشتری ۲۷ مرداد ماه در اوز…

 

 

همه بخش های بیمارستان امیدوار شهر زلزله‌زده اوز، به چرخه خدمت بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، پس از زلزله ۴٫۷ ریشتری ۲۷ مرداد ماه در اوز که منجر به خرابی های گسترده شد، به دلیل خسارتهای وارده به تنها بیمارستان این شهرستان، امکان ارائه خدمت در آن مرکز درمانی مقدور نبوده و بیمارستان در غالب بخش ها، عملا تعطیل شد.

اکنون و با گذشت تنها سه ماه از این حادثه که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت، دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشگاه از بازگشایی همه ی بخش های بیمارستان امیدوار خبر داد و اظهار داشت: پس از زلزله چند ماه گذشته آنچه به عنوان اولویت اصلی حوزه بهداشت و درمان در شهرستان مطرح شد، اهتمام ویژه بازگشت بیمارستان به چرخه خدمت و راه اندازی بخش های متعدد آن مرکز درمانی آن هم در وضعیتی که بی شک ارائه خدمات در شرایط بحرانی از جمله زایمان، حوادث ترافیکی و بیماران دیالیزی، منوط به راه اندازی تنها بیمارستان اوز بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان افزود: از نخستین ساعات وقوع زلزله، سه بخش اتفاقات، پاتولوژی(آزمایشگاه) و داروخانه فعال شد؛ این در حالی بود که بهسازی ها برای این سه بخش همزمان با ارائه خدمت صورت می گرفت.

وی با اشاره به خدمت رسانی به بیماران دیالیزی اوز در بیمارستان لار خاطر نشان کرد: با توجه به نوبت دهی های قبلی برای عملهای الکتیو و غیراورژانسی قبل از وقوع زلزله و تمایل بیماران بر انجام عمل جراحی توسط پزشکان همان مرکز، با احترام به انتظار به جای آنان، اتاق عمل بیمارستان به همراه همه پرسنل و پزشکان شاغل در آن، به مدت یک ماه در بیمارستان لار راه اندازی کردیم. به این ترتیب ١٣٠ عمل موفق توسط پزشکان و پرسنل اتاق عمل بیمارستان امیدوار در لار انجام شد.

دکتر آزادگان یادآور شد: اتاق عمل، زایشگاه، داخلی جراحی و دیالیز چهار بخش آماده شده در اولین دوره بهره برداری پس از بهسازی ها بود که با توجه به فوریت ارائه خدمات در این بخش ها، سریعا راه اندازی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان با ابراز خرسندی از فعالیت مجدد بیمارستان امیدوار اذعان داشت: بخش های CCU، زنان و اطفال نیز امروز به چرخه خدمت بازگشت و از امروز می تواند پذیرای متقاضیان محترم در منطقه اوز باشد.

وی در انتها با اشاره به حضور پررنگ و مدیریت قوی ریاست دانشگاه از همان ساعات ابتدایی پس از وقوع زلزله تا راه اندازی کامل مرکز گفت: حمایتهای خیرین و نیک اندیشان شهرستان اوز در کنار پیگیری های مجدانه و به کارگیری تمام پتانسیل های مجموعه توسط دکتر سلمان پور، را می توان به عنوان عامل موفقیت در این اقدام موثر دانست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بازگشت همه بخش‌های بیمارستان شهر زلزله‌زده اوز به مدار ارائه خدمات”

  1. از کارکنان. بیمارستان. اوز گفت:

    بیمارستان. اوز کماکان دچار مشکل در تجهیزات وامکانات. است وبیماران. به. گراش. ولار. مراجعه میکنند لطفا به صورت حضوری. سر بزنید. تا واقعیات. را بیشتر. حس. نمایید مردم. اوز. گلایه مند هستند

  2. بیمارستان. اوز. وهمت. خیران. بزرگوار گفت:

    طبق معمول مردمان خوب خطه جنوب فارس همیشه خودشان. آستین. ها. را بالا میزنند وبیمارستان اوز هم با همت خیران. ونیکوکاران شهر اوز کم کم به چرخه خدمت رسانی. برمی‌گردانند ولی انتظار مردم اوز از مسولین علوم پزشکی. لار تجهیزات وامکانات دولتی. مانند. استقرار. دستگاه. سی تی. اسکن. است. که تا کنون. اقدامی. نشده. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین