یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

بخش جراحی داخلی بیمارستان امیدوار به مدار خدمت رسانی بازگشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: این نوید را به شما می دهم که بخش جراحی داخلی بیمارستان امیدوار به مدار خدمت رسانی باز گشت. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: این نوید را به شما می دهم که بخش جراحی داخلی بیمارستان امیدوار به مدار خدمت رسانی باز گشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه با همراهی دکتر حسن فزونی، معاون بهداشتی، مهندس مصطفی راستی، مدیر حوزه ریاست، مریم فزونی، مدیر تولید رسانه، علی اصغر اسلام زاده، مدیر روابط عمومی و تعدادی از کارشناسان این حوزه در دور چهارم از بازدید های میدانی از واحدهای تابعه، همزمان با طلوع آفتاب روز یکشنبه به شهرستان اوز سفر کرد. در این برنامه که بازدید از بیمارستان های امیدوار و راهپیما، دانشکده بهداشت، خوابگاه های دانشجویی، دیدار با فرماندار، گفتگو با خیرین حوزه های بهداشتی، درمانی و آموزشی و همچنین دیدار از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز، در دستور کار قرار داشت، رئیس دانشگاه اظهار نمود: پس از وقوع زمین لرزه و ایجاد خسارت در بخش های مختلف بیمارستان امیدوار، خرسندم که به عنوان نخستین خبر به استحضار حضار برسانم که با همراهی خیرین باهمت شهرستان و بر اساس روند تسریع در بازگشت بخش های متعدد بیمارستان اوز به مدارِ ارائه خدمت، بخش جراحی داخلی از امروز فعال شده و وارد مدار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم گرفته شده برای راه اندازی هر چه سریعتر بخش دیالیز، محل بخش CCU و دیالیز در بیمارستان جا به جا شود. برای پیاده سازی این تصمیم، یک سری تغییرات اساسی لازم است که همکاران مرکز آموزشی درمانی امام رضا لار برای اجرای هر چه سریعتر این مهم به اوز فراخوانده شدند.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: دومین بازدید، بازدید از روند ساخت بیمارستان راهپیما بوده. در تلاش هستیم طی سفر به تهران، در جلسه چانه زنی فردا در امر بودجه گیری در کنار پیگیری بودجه خرابی های زلزله، این مقوله را نیز در نظر بگیریم.

دکتر سلمان پور در ادامه ارائه گزارش سفر خود به آن شهرستان اذعان داشت: در دانشکده بهداشت پروژه گازکشی، اتفاق خیلی خوبی در حوزه خوابگاه دانشجویی بود. این تلاش باقیات الصالحات است. در فضای سبز نیز تلاش دکتر خدادوست، همراهی خیرین و تامین اعتبار دولتی با هم موجب برداشته شدن گام مناسبی در حوزه رفاهی دانشجویان بود.

رئیس دانشگاه ضمن بیان این نکته که روزانه در جریان مشکلات تمام واحدها قرار دارم گفت: در مقوله تغذیه دانشجویان، خوشبختانه اتفاق های خوبی رخ داده که رضایت نسبی بین دانشجویان ایجاد شده است.

وی خظاب به فرماندار شهرستان اوز بیان داشت: در مقوله آمبولانس و خودرو شاسی بلند که قبلا قول تهیه آن را به مردم خوب اوز داده بودیم، ورود و همراهی شما را خواستاریم. رقم ریالی مورد نیاز خوردو شاسی بلند ۱۷ میلیارد ریال است که ۱۰ میلیارد آن را علی الحساب از دولت گرفته و تخصیص اعتبار کردیم. برای تحویل خودرو لازم است تا موضوع را که منوط به تهیه مابقی رقم مورد نیاز کرده اند را با همراهی شما تامین نماییم.

در ادامه مهندس محمدی، فرماندار شهرستان اوز اظهار داشت: حضور اول وقت شما آن هم در ساعت ۶ صبح در این شهرستان نشان دهنده جهادی بودن رئیس دانشگاه به عنوان یک مدیر انقلابی است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان باید سپاسگوی همه تلاشها باشم که علی رغم همه کمبودها و مطالبات، اما مسئولین مربوطه تلاش خود را می کنند.

مهندس محمدی خاطر نشان کرد: در خصوص کمکهای خیرین به نظر می آید که برای دوستان حاضر در وزارت این شبهه ایجاد شده که همه تعهدات را باید مردم انجام دهند. این وظیفه ی ماست که مجموعه های بالادستی را ترغیب کنیم تا در قبال یک گام خیر، چندین قدم موثر از سوی دولت برداشته شود. انتظار می رود تا مسیر برای حضور و همراهی خیرین هموار شده و امورات تسهیل شود.

در پایان دکتر سلمان پور خطاب به خیرین با اشاره به اینکه خداوند به قدم خیر، برکت می دهد عنوان داشت: در بیست ماه اخیر شاخص خدمت به زمان و ارائه خدمت و توزیع آن در اوز رشد بسیار خوبی داشته و تقریبا به دو برابر رسیده است.

ورود هر یک از خیرین منطقه به عرصه های شهرستانی باعث جابجا شدن شاخص ها در دولت ها می گردد.

بعد از زلزله اخیر، حضور خیرین تمام قد بوده و بنده دست تک تک خیرین را می بوسم.

شهرستان اوز تنها شهرستانی است که در بحث بهداشت و درمان که وارد می شویم، همراهی تمام قد فرماندار را با خیرین شاهد هستیم. به این موضوع بحث آموزش را که در این شهرستان جاری هست هم اضافه نمایید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین