چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه لار به فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در لارستان تسلیت گفت

امام جمعه لار به فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در لارستان تسلیت گفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سید…

امام جمعه لار به فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در لارستان تسلیت گفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سید مختارموسوی امام جمعه لارستان با داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان دیدار و پیام تسلیت خود، جامعه روحانیت و مردم را به جهت شهادت رییس جمهور شهید حضرت آیت الله رییسی و همراهانش، خدمت نماینده عالی دولت در شهرستان و پرسنل فرمانداری اعلام کرد.

در این دیدار فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، در سخنانی ضمن عرض تسلیت شهادت خادم الرضا(ع)، رییس جمهورمردمی، خادم ملت ایران و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی وهمراهان گفت: با این مصیبت عظیم، قلب همه ما داغدار و اندوهگین شد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه آیت الله رئیسی انسانی بود که در طول ۴۵ سال گذشته در مسئولیت‌های مهم برای انقلاب و اسلام مجاهدت و تلاش کرده بود و در این راه به شهادت رسید، گفت: تاریخ نام این مرد بزرگ را هرگز فراموش نخواهد کرد.

داریوش دهقان با بیان اینکه آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری مکتبی، انقلابی، سرباز مخلص و مجاهد و مدافع سرسخت مردم بود، ادامه داد: شهادت این شهدا را به مردم و خانواده‌های شهدا و خانواده‌های خودشان تسلیت عرض می‌کنم.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لارستان هم ضمن عرض تسلیت شهادت عالم مجاهد حضرت آیت الله رییسی و همراهان، تصریح کرد: این رییس جمهور عزیز، اسوه‌ تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد.

وی تاکید کرد: شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ی پرفروغ آنان در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

امام جمعه لارستان از خداوند متعال برای این شهیدان والامقام، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین