یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

روحانیت تئوریسین انقلاب ماست

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از نتایج شهادت رییس جمهور افزایش محبوبیت روحانیت در بین مردم با وجود هجمه‌های دشمنان در دور نگهداشتن مردم از روحانیت…

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از نتایج شهادت رییس جمهور افزایش محبوبیت روحانیت در بین مردم با وجود هجمه‌های دشمنان در دور نگهداشتن مردم از روحانیت بوده است، گفت: روحانیت تئوریسین انقلاب ماست و با نگاه بر زندگی آیت الله آل هاشم مردم نسبت به روحانیت نگاه مثبتی کسب کردند.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در جلسه شورای اداری لارستان که به میزبانی گلزار مطهر شهدا لار برگزار شد با بیان اینکه اگر چه از دست دادن شهید خدمت آیت الله رییسی و همراهانشان خسرانی بود و جبران آن سخت خواهد بود، اظهار داشت: اما شهادت این افراد خیرات و برکات زیادی برای کشور داشت که از جمله این برکات پررنگ شدن نقش ولایت فقیه در رهبری جامعه است که رهبری با چند جمله مملکت را آرام کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبری با حمایت از آقای مخبر به عنوان جانشین موقت رییس جمهور مردم را از برقراری امنیت مطمئن کردند، افزود: در زمان اتفاق ۱۱ سپتامبر در تمام کشورهای دنیا استرس و سرگردانی وجود داشت اما همان زمان نیز مقام معظم رهبری فرمودند ما با آمریکا نیستیم و هر کس با آمریکا باشد ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد و همین شد که مسئولین ما آرام شدند و حتی دیگر کشورها نیز جرات موضع گیری پیدا کردند.

نماینده عالی دولت در لارستان با اذعان به اینکه نقش ولایت فقیه در رهبری جامعه بسیار اثرگذار است، تصریح کرد: شهادت رییس جمهور و همراهانشان مشخص شدن مسیر عزت و سربلندی کشور بود و مردم و مسئولین انقلابی با حضور خود در مراسم ها نشان دادند که انقلاب زنده است و مردم نشان دادند که مسئولینی که در مسیر انقلاب حرکت می کنند را دوست دارند.

دهقان با بیان اینکه آقای رییسی در حوزه خود یک مدیریت انقلابی داشت و ابعاد یک مدیر انقلابی توسط ایشان نشان داده شد، خاطر نشان کرد: هجمه های تبلیغاتی باعث شده که بسیاری از شخصیت های انقلابی کشور ناشناخته بمانند اما در کشور چنین افرادی بسیار است.

وی با یادآوری این موضوع که آقای امیرعبداللهیان یک فرد دیپلمات مقتدر بود که در مواقع دیپلماسی تاکتیک های متفاوتی را استفاده می نمود، عنوان کرد: در کنار این ایشان حاضر نبود ذره ای از ارزش های انقلاب منحرف شود‌ که نتیجه این دیپلماسی اقتدار ایران در مقابل غرب بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه در زمان این دولت توانستیم عضو گروه شانگهای و بریکس شویم و نفت ما بخوبی به فروش می رسید، گفت: اقتدار کشور پیشرفت کرد و کشورهای حوزه خلیج فارس دوباره به سمت ما آمدند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از نتایج شهادت رییس جمهور افزایش محبوبیت روحانیت در بین مردم با وجود هجمه های دشمنان در دور نگهداشتن مردم از روحانیت بوده است، ادامه داد: روحانیت تئوریسین انقلاب ماست و با نگاه بر زندگی آیت الله آل هاشم مردم نسبت به روحانیت نگاه مثبتی کسب کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه چهره واقعی معاندین نظام که در پوشش دوستان نظام آمده بودند مشخص شد، افزود: دشمن بدنبال این است که چهره مدیران ارزشی و انقلابی ما را خدشه دار کند و با انحراف در ارزش های ما، انحراف در دیدگاه جوانان ما نیز بوجود آوردند.

دهقان با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر الگوها و جابجایی ارزش هاست که با شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان این نقشه ها بر ملا شد، تصریح کرد: هر کس بصورت انقلابی و ارزشی عمل کند مردم نیز او را دوست خواهند داشت.

وی در پایان با تأکید بر اینکه توقع می رود در آستانه انتخابات با آگاه سازی مردم و بحث در مورد تاثیر حضور مردم در پای صندوق های رای مردم به سمت رای دادن تشویق شوند، اضافه کرد: لازمه این کارها آگاه سازی مردم و دوری از دو قطبی هاست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین