یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بروجردی: شهید آیت الله رئیسی مخلص، مردمی و متواضع بود

  منتخب مردم لارستان در مجلس گفت: شهید آیت الله رئیسی فردی بسیار مخلص، مردمی و متواضع بود و امروز مردم خواهان ادامه راه این شهید هستند. به گزارش میلاد…

 

منتخب مردم لارستان در مجلس گفت: شهید آیت الله رئیسی فردی بسیار مخلص، مردمی و متواضع بود و امروز مردم خواهان ادامه راه این شهید هستند.

به گزارش میلاد لارستان، علاء الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی، ملت بزرگ ایران اسلامی در شهرهای مختلف از جمله تبریز، مشهد، قم و تهران با شور علاقه به میدان آمدند و با عاشقانه با پیکرهای شهدای خدمت وداع کردند.

منتخب مردم لارستان ادامه داد: حضور پرشور مردم در این مراسم نشان می دهد که آنها به دنبال افرادی هستند که راه این شهید را ادامه دهد، چون مردمی بودن و تلاش برای مردم از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی بود.

بروجردی با بیان این که شهید آیت الله رئیسی از مردم و برای مردم بود و جانش را در این راه فدا کرد، اظهار داشت: امیدواریم این مسیر تداوم پیدا کند و مردم با همین شور که رئیس جمهور را بدرقه کردند رئیس جمهور جدید را با ویژگی شهید رئیسی انتخاب کنند.

منتخب مردم لارستان در تشریح شخصیت شهید رئیسی بیان کرد: وی فرد بسیار مخلص، مردمی و متواضع بود و در تبعیت از جایگاه والای ولایت و رهبری زبانزد عام و خاص بود و همه این ویژگی ها شرایطی را ایجاد کرد که مردم با عشق در تشییع ایشان شرکت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین