سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

با اعتبار 4 میلیارد تومانی، ظرفیت 7 مگاوات برق در آستانه پیک مصرف تابستان به لارستان اضافه شد

مدیر توزیع برق لارستان از بهره برداری  یک فیدر جدید در ایستگاه لطیفی خبر داد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان؛ دامن کشان…

مدیر توزیع برق لارستان از بهره برداری  یک فیدر جدید در ایستگاه لطیفی خبر داد.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان؛ دامن کشان مدیر سخت کوش لارستانی در این خصوص اظهار داشت: هر ساله متناسب با رشد بار مصرفی شبکه در راستای رفاه حال مشترکین زیرساخت‌های توزیع برق افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول افزود: عملیات تامین ۴میلیارد تومان اعتبار جهت احداث ٣/۵کیلومتر خط فشارمتوسط جدید از ایستگاه لطیفی با ظرفیت ۷ مگاوات در سال گذشته انجام شد که با تکمیل این پروژه در سال ١۴٠٣ جهت گذر موفق از پیک بار تابستان امسال در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی همچنین یادآور شد: لارستان با بهره‌برداری از این فیدر با داشتن ۵۶ فیدر جایگاه نخست را در میان ۲۶ شهرستان حوزه شرکت توزیع برق فارس دارا می‌باشد.

از مزایای بهره‌برداری از این خط جدید می‌توان به تثبیت ولتاژ در روستای براک و شهرک امام خمینی (ره) و قابلیت مانور جهت فرودگاه بین‌المللی و شهرک صنعتی اشاره کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین