جمعه ۰۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مهمترین مشکلات خانواده زندانیان بحث اقتصادی است

رییس دادگستری لارستان گفت: شاید نتوان تمام مشکلات اجتماعی و فرهنگی خانواده زندانیان را بر طرف کرد اما یکی از مهم ترین مشکلات بحث اقتصادی است که خیرین می توانند در…

رییس دادگستری لارستان گفت: شاید نتوان تمام مشکلات اجتماعی و فرهنگی خانواده زندانیان را بر طرف کرد اما یکی از مهم ترین مشکلات بحث اقتصادی است که خیرین می توانند در این راه نقش اساسی و مفیدی ارائه دهند.

به گزارش میلاد لارستان، جشن نسیم مهر ویژه‌برنامه حمایت از خانواده زندانیان، عصر امروز، با حضور رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اداره زندان، معاون فرماندار ویژه لارستان، نیک‌اندیشان و خانواده زندانیان در سالن شهید نوبخت لار برگزار شد.

در این مراسم سیدرحیم روان‌بین رییس دادگستری لارستان با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی خانواده زندانیان آنقدر مورد اهمیت و دارای ارزش است که در تقویم ملی ما روز ملی نسیم مهر یا همان روز حمایت از خانواده زندانیان یک روز نام گذاری شده است، گفت: نظام دادرسی جدید و نوین بدنبال اصل شخصی کردن و فردی کردن مجازات است یعنی هر فرد که مرتکب جرم شد صرفا خود فرد مجرم مجازات خواهد شد و خانواده او از مجازات و کیفر بدور خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه با این حال در کنار این اصل در نظام قضایی شاهد هستیم وقتی با بزهکار برخورد می شود در واقع خانواده او نیز دچار مشکلات ناخواسته خواهند شد، افزود : نوعا خانواده زندانیان کمترین نقش را در فعالیت مجرم داشته اما شاهد هستیم که خانواده مجرم با آسیب های فراوانی در جامعه مواجه خواهند شد.

این مسئول با اشاره به اینکه خانواده فرد بزهکار در جامعه دچار آسیب های اجتماعی، فرهنگی و … می گردند که شاید با تلاش خیرین نیز نتوان تمام آن را پوشش داد ولی تا حدی می توان از این آلام و دردها کم کرد، تصریح کرد: شاید نتوان تمام مشکلات اجتماعی و فرهنگی خانواده زندانیان را بر طرف کرد اما یکی از مهم ترین مشکلات بحث اقتصادی است که خیرین می توانند در این راه نقش اساسی و مفیدی ارائه دهند.

رییس دادگستری لارستان اضافه کرد: در حال حاضر شاهد این هستیم در لارستان در بحث کمک های معیشتی و اقتصادی اتفاقات خوبی افتاده است که قدردان خیرین و مسئولینی هستیم که در این راه قدم برداشته اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مهمترین مشکلات خانواده زندانیان بحث اقتصادی است”

  1. جوان. لاری. دستفروش گفت:

    درحال حاضر مشکلات همه مردم. بحث. گرانی. ومعیشت. روزگار. است اکثر مردم بخصوص اقشار. جوان جامعه. دچار این مشکل هستند وراه چاره ای هم. نشان. داده نمیشود

  2. ناشناس گفت:

    روزنامه وزين ميلاد خيلي دير فهميديد كه عامل تمامي اسيب هاي اجتماعي از جمله زندانيان مشكلات اقتصادي است وبراي شما كه اصحاب رسانه هستيد بايد تاسف خورد كه به اين مهم توجه نكرده ويا خودتان به خواب زديد. نه تنها زندانيان بلكه تمامي اقشار جامعه از وضعيت اسفبار اقتصادي رنج مي برن و گرفتارن و هيچ فرياد رسي نيست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین