یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

 ۹ زندانی با کمک دو نیک‌اندیش گراشی آزاد شدند

۹ زندانی با کمک دو نیک‌اندیش گراشی آزاد شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، در پی ادامه‌ی سخاوت همشریان در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این…

۹ زندانی با کمک دو نیک‌اندیش گراشی آزاد شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، در پی ادامه‌ی سخاوت همشریان در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این بار یک خانم جوان نیک‌اندیش گراشی و یک آقای گراشی دو نفر بودند که جداگانه برای کمک به زندانیان و خانواده آن‌ها پیشگام شدند.

‌ عبدالحسین مهروری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گراش گفت: به مناسبت میلاد امام حسین (ع) یک خانم جوان گراشی با فروش مقداری از طلای خودش و پرداخت ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان یک زندانی را آزاد کرد.

و‌ی افزود: یک آقای گراشی هم با مبلغ ۸۵ میلیون تومان برای آزادی ۸ نفر زندانی پول واریز کرده که آزادی ۵ نفر از آن ۸ نفر انجام شده است و ۳ نفر بعدی آن در حال اقدام است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گراش تصریح کرد: بعضیها هستند که می‌گویند ما فقط می‌خواهیم زندانی آزاد کنیم، ولی ممکن است فعلا کسی دارای شرایط در زندان نباشد، این افراد برای هماهنگی می‌توانند به دفتر انجمن در خیابان بسیج روبه‌روی حسینیه‌ حضرت ابوالفضل (ع) مراجعه کنند.

و‌‌ی خاطر نشان کرد: به غیر از خود زندانی خانواده‌ی آنها زیاد آسیب می‌بیند و خانواده‌هایشان واقعا نیاز به کمک دارند. وقتی یک فرد از خانواده به زندان برود، خانواده‌‌ی آنها خیلی گرفتار می‌شود. هدف اصلی کمک به خانواده‌هاست همه‌ی این کمک‌ها مردمی است و کسی فکر نکند که دولت کمک می‌کند.

مهروری ادامه داد: مورد داشته‌ایم کسی که ۵ ماه اجاره خانه‌اش عقب افتاده بوده و رفتیم صحبت کردیم و بعد پرسیدیم که بقیه هزینه‌ها چی؟ می‌گویند از همان یارانه‌ای که به ما می‌دهند خرج می‌کنیم.

و‌ی اضافه کرد: خوشبختانه مردم گراش دید وسیعی دارند و مطمئنا ثواب کار خیر را فقط در مسجد و مدرسه درست کردن نمی‌دانند، مثلا دو هفته پیش بود که مدیر یک مدرسه واسطه‌ی بین خانواده‌ی چند تا از دانش‌آموزان شده بود و ۱۰ میلیون تومان را به این انجمن داشتند. لایه‌های زیرینی در جامعه است که نیاز به کمک دارند.»

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین