چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لارستان به استقبال بزرگترین جشن خانوادگی می‌رود

لارستان در آستانه دهه امامت و ولایت به استقبال بزرگترین جشن خانوادگی می‌رود. مجتبی رحماندوست دبیر ستاد مردمی غدیر لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، با اشاره به ضرورت…

لارستان در آستانه دهه امامت و ولایت به استقبال بزرگترین جشن خانوادگی می‌رود.

مجتبی رحماندوست دبیر ستاد مردمی غدیر لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، با اشاره به ضرورت و اهمیت برگزاری این رویداد فارغ از ثواب معنوی آن گفت: امید آفرینی ، نشاط اجتماعی و انسجام اجتماعی از اهداف اصلی برنامه ریزی این رویداد است.

وی با اشاره به نقش دستگاه ها، سازمان ها و مجموعه های دولتی در زمینه بسترسازی این ویژه برنامه، افزود: این برنامه به صورت کاملا مردمی صورت خواهد گرفت و میزبان این رویداد مردم و مهمان این اتفاق بزرگ نیز خود مردم هستند.

دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی غدیر لارستان ضمن اشاره به طراحی این رویداد گفت: با توجه به اینکه خانواده هسته مرکزی مهم در کشور است و به تعبیر مقام معظم رهبری هسته مهم تمدن‌سازی است، این جشن خانوادگی طراحی شده و در تلاشیم با تهیه زیر ساخت هایی موکب های خانوادگی در این رویداد فراهم نماییم که خانواده های محترم جهت هماهنگی می توانند با شماره ۰۹۳۰۷۸۱۳۵۹۹ علیرضا پیرمراد تماس حاصل بگیرند.

رحماندوست در پایان به برگزاری بیش از ۲۲۰ برنامه در سطح لارستان توسط ستاد مردمی غدیر در دهه امامت و ولایت اشاره داشت: ویژه برنامه جشن روز عید غدیر و شادپیمایی در شهرجدید از چهار راه دبیرستان شهید غریبی به سمت بوستان شهدای گمنام به همراه ایستگاه های فرهنگی و ایستگاه های پذیرایی، اجرای سرودهای همگانی ، پویش اهدا اسباب بازی استفاده ی رایگان از وسایل شهربازی لارستان بمناسبت عید غدیر دوشنبه چهارم تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن سراسری و بزرگ غدیر در شهرقدیم روز سه شنبه روزعید غدیرخم در خیابان ساحلی با اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان و خانواده ها، موکب های پذیرایی نقاشی و بازی های کودکانه و نور افشانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: طرح هر مسجد و محله یک قربانی، اطعام غدیر، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان و اقدامات خیرخواهانه، کاروان ماشینی غدیر از جمله برنامه های این عید بزرگ است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین