یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هفته دوم آبان ماه 1380 – شماره 206 (ميكرب سياه‏ زخم‏ ازكجا سرچشمه گرفته بود؟)

شايد خبر زير را از قول خبرگزاريها شنيده باشيد كه رئيس سابق سازمان جاسوسى CIA اعلام داشته كه ما در زمان جنگ ايران و عراق ميكروب سياه‏زخم را به عراق…

شايد خبر زير را از قول خبرگزاريها شنيده باشيد كه رئيس سابق سازمان جاسوسى CIA اعلام داشته كه ما در زمان جنگ ايران و عراق ميكروب سياه‏زخم را به عراق داده‏ايم. از اين خبر مى‏توان چند برداشت نمود:

 ۱- ميكروبى كه آمريكائيها براى جنگ با مردم رنجديده ايران تحت اختيار دوست سابق ودشمن لاحق خويش قرار داده بودند اكنون بجان خودشان افتاده كه چاه‏كن خود در چاه افتد.
 ۲- سخن رئيس سابق سازمان جاسوسى CIA مقدمه براى جنگ تبليغاتى عليه عراق است تا بتواند به اين وسيله افكار مردم داخل آمريكا را براى جنگ با عراق مهيا سازد.
 ۳- هر دو مسأله توأم است و در يك راستا اهداف آمريكا را برآورده مى‏سازد.
 به راستى چرا آمريكا اينگونه با ملت ما  يا بهتر بگوييم با مردم مسلمان جهان كينه ديرينه دارد كه براى نابودى انسانهايى كه نمى‏خواهند زير بار كدخداى دهكده جهانى بروند بايد آنها را با ميكروب بكام مرگ كشيد. ما مى‏دانيم اين شيوه استكبار است كه ديگران را انسان نمى‏شمارد مگر در حال حاضر با ملت مظلوم و رنجديده افغانستان چه معامله‏اى مى‏نمايد.
 سلاح‏هاى مرگبار اعم از شيميايى و پيشرفته با تكنولوژى بسيار قوى را از آن طرف دنيا به اين طرف آورده و ملت بيچاره افغانستان را خرگوش آزمايشگاهى خود قرار داده تا بدينوسيله ضمن نابودى مردم افغانستان تسليحات خويش را آزمايش نمايد و كدخدايى خود را به جهان اثبات سازد و منطقه را تحت سيطره خويش درآورد و…
 اگر سخن رئيس سابق سازمان جاسوسى مقدمه جنگ تبليغاتى عليه عراق باشد خود رنج ديگرى است كه بيدارى و شجاعت و هوشيارى همه مسلمانان را مى‏طلبد و لازم مى‏نمايد كه مسلمين دست وحدت و برادرى به هم دهند و به نص  آيات الهى حمله به يك كشور مسلم در صورتى كه مظلوم واقع شود حمله به همه مسلمين بدانند و حمايت همه جانبه كنند كه دشمن مأيوس شود.
 بديهى است اين سخن به عنوان حمايت از طالبان يا صدام نيست بلكه حمايت از مسلمين در همه اعصار و تمام مناطق جغرافياى جهان است زيرا اگر مسلمانان حمايت همه جانبه از يكديگر ننمايند، دشمن در پى نابودى تك تك آنها برمى‏آيد.
 دوباره تكرار مى‏كنيم كه هوشيارى، آگاهى، شجاعت، سرعت و دقت در تصميم‏گيريهاى صحيح حامى پيروزى سعادت‏بخش خواهد بود. انشاءا…

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۳:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین