شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
در دیدار اعضای کمیته امداد لارستان با فرماندار مطرح شد:

پرداخت ماهانه 350 میلیون ریال صدقه توسط مردم لارستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  لارستان گفت: ماهانه ۳۹۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم لارستان پرداخت می شود. هوشنگ دلاور  در دیدار با معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان،…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  لارستان گفت: ماهانه ۳۹۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم لارستان پرداخت می شود.

هوشنگ دلاور  در دیدار با معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، در سخانی اظهار کرد: در حال حاضر نگاه اصلی کمیته امداد این شهرستان بر پایه توانمند سازی مددجویان تحت حمایت خود در زمینه های فرهنگی و عقیدتی و همچنین اشتغالزایی است.

وی در ادامه به وضعیت صدقات و کمک های مردمی در لارستان اشاره کرد و افزود: صدقات پرداخت شده توسط مردم خیر شهرستان، ماهیانه ۳۹۰ میلیون ریال است که برای این شهرستان رضایت بخش نیست و باید تلاش کرد تا با جلب بیشتر اعتماد مردم در این زمینه میزان صدقات افزایش پیدا کند.

دلاور اظهار داشت: کلیه صدقات پرداخت شده توسط مردم لارستان در همین شهرستان هزینه می شود و هر چه میزان آن بیشتر باشد می توان خدمات مطلوب تری به نیازمندان ارائه داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان خاطرنشان کرد: مشکل اساسی که در زمینه کمک های مردمی وجود دارد مساعدت های متفرقه ای است که توسط خیرین یا رابطین آنها به نیازمندان ارائه می شود که این امر باعث عدم توازن در کمک به نیازمندان سطح جامعه شده است به همین منظور کمیته امداد لارستان آمادگی دارد نقش هماهنگ کننده و راهنما را در این مسیر داشته باشد.

در ادامه معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۵ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تاکید کرد: این شعار باید در کمیته امداد لارستان با جدیت بیشتری پیگیری شود که این امر مهم با رسیدگی بیشتر به محرومین جامعه به خصوص روستاییان مناطق محروم عملی خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، علی اکبر نجیب زاده گفت: در سال جدید ارتباط بیشتری با کمیته امداد لارستان خواهد داشت و این نهاد نیز باید بیشترین سعی خود را بر جلب اعتماد مردم داشته باشد چرا که اگر اعتماد عمومی پشتوانه این نهاد مقدس باشد موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین