شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

پیام قنبرنژاد به روز شوراها

شهردار لار با صدور پیامی “نهم اردیبهشت ماه؛ روز شوراها” را تبریک گفت. به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این پیام آمده است: بی شک…

شهردار لار با صدور پیامی “نهم اردیبهشت ماه؛ روز شوراها” را تبریک گفت. به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این پیام آمده است:

بی شک شوراها نهاد بالندگی و شعور ملتها بوده و خواهند بود. خدا را سپاس در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم به عنوان ولی نعمتان حاکمان چنان جایگاه والایی یافته اند که در مجالی به نام شوراها و گماردگان منتخبان خویش در این تشکل ها می توانند در اداره جامعه بطور مستقیم سهیم باشند.

بی شک اهتمام به امور شوراها و حمایت از آنها زنده کردن کلام پروردگار است که همگان را در کتاب آسمانی خویش به شورا امر می کند. و صد البته این حمایت ها در هر چه قدرتمندتر و پایدارتر شدن شوراها احترام به شعور ملت و مردمی است که خدمت به آنها هدف اصلی بنیانگذار این نظام مقدس بوده است.

اینجانب به عنوان خدمتگزاری برآمده از شورا، این روز را به تمامی تلاشگران عرصه ی احیای مشارکت مردم تبریک می گویم و از پروردگار بزرگ می خواهم که در موثر بودن شوراها در خدمت رسانی به مردم ما را یاری کند.

محمدرضا قنبرنژاد
شهردار لار

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین