یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

خرید تضمینی 30000 تُن گندم از کشاورزان لارستان و جنوب فارس

 مدیرکل تعاون روستایی استان فارس از خرید تضمینی ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان جنوب این استان خبر داد. احد بهجت حقیقی  از خرید تضمینی ۳۰ هزار تن گندم از…

 مدیرکل تعاون روستایی استان فارس از خرید تضمینی ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان جنوب این استان خبر داد. احد بهجت حقیقی  از خرید تضمینی ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان فارس خبر داد و گفت: این میزان گندم از کشاورزان لامرد، مهر، لارستان و فراشبند خریداری شده است.

وی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی برای سال زراعی ۹۵-۹۴، ۱۲ هزار و ۷۰۵ ریال و گندم دوروم ۱۳ هزار و ۶۸ ریال تعیین شده است افزود: سال گذشته ۵۰۵ هزار و ۵۴۷ گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان فارس خریداری شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۵۱۵ هزار و ۷۳۶ تن محصولات زراعی به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد عنوان کرد: علاوه بر گندم ۸ هزار و ۴۶۶ تن پنبه، یک هزار و ۷۲۳ تن سیب‌زمینی به صورت تضمینی در استان فارس خریداری شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم وی با بیان اینکه در سال زراعی گذشته ۲۴۷ هزار و ۷۹۹ تن محصولات کشاورزی و دامی به صورت توافقی از کشاورزان و دامداران استان فارس خریداری شد خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع ۷۶۴ هزار و ۵۳۵ تن محصولات زراعی، باغی و دامی به صورت تضمینی و توافقی توسط شبکه تعاونی‌های استان فارس خریداری شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین