شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آیت‌الله مهدوی کنی مورد علاقه و اعتماد امام خمینی (ره) بود

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی بعد از انقلاب اسلامی در هر سمتی که داشتند به حق فردی تاثیرگذار بودند، گفت: ایشان فقیهی روشن، انقلابی، متعهد و…

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی بعد از انقلاب اسلامی در هر سمتی که داشتند به حق فردی تاثیرگذار بودند، گفت: ایشان فقیهی روشن، انقلابی، متعهد و مورد علاقه و اعتماد امام خمینی (ره) بودند.

با ابراز تاسف از رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، با اشاره به مجاهدت‌های این عالم بزرگ پیش از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی کنی در عرصه‌های انقلابی گام‌های ارزنده‌ای برای نهضت اسلامی ایران برداشته است.

وی با اشاره به تبعید خود قبل از انقلاب اسلامی به شهر خلخال گفت: در آن زمان آیت‌الله مهدوی کنی نیز به شهر بوکان تبعید شده بود که به دلیل نزدیکی خلخال و بوکان  توانستیم مکاتبی با یکدیگر داشته باشیم.

 آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی بعد از انقلاب اسلامی در هر سمتی که داشتند به حق فردی تاثیرگذار بودند، افزود: ایشان فقیهی روشن، انقلابی، متعهد و مورد علاقه و اعتماد امام خمینی (ره) بودند.

 وی با اشاره به میزان اعتماد امام خمینی (ره) به آیت‌الله مهدوی کنی، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) یک نسخه از وصیت نامه الهی سیاسی خود را به آیت‌الله مهدوی کنی سپردند که برای ثبت و بایگانی به مشهد مقدس ببرند، این نشان از اعتماد امام به ایشان است.

 آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: آیت‌الله مهدوی کنی سهم بزرگی در انقلاب اسلامی داشتند و سبب برکات و اثرات زیادی برای ملت ایران شدند.

 وی ایشان را یکی از برجسته‌ترین علمای برجسته ایران و اسلام دانست و افزود: خداوند در سوره احزاب می‌فرماید میان افراد مومن، افراد برجسته‌ای حضور دارند که آیت‌الله مهدوی کنی یکی از این افراد برجسته بود.

 

 منبع: خبرگزاری تسنیم

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین