جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کمک 792/880/000 مردم شهرستان لارستان به جشن عاطفه ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان گفت: مردم نوع دوست و خیر شهرستان بیش از ۰۰۰/۸۸۰/۷۹۲ ریال به  جشن عاطفه ها کمک کردند. حجت الاسلام تقی زاده اظهار…

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان گفت: مردم نوع دوست و خیر شهرستان بیش از ۰۰۰/۸۸۰/۷۹۲ ریال به  جشن عاطفه ها کمک کردند.

حجت الاسلام تقی زاده اظهار داشت: امسال مردم نیکوکار شهرستان لارستان ۰۰۰/۶۴۰/۶۸۷ ریال نقدی و  ۰۰۰/۲۴۰/۱۰۵ ریال غیر نقدی به این نهاد کمک کردند.

وی با تقدیر و تشکر از مردم سخاوتمند و نیکوکار شهرستان لارستان تصریح کرد: در این جشن تعداد ۴۱۵ پایگاه ثابت و سیار توسط کمیته امداد، بسیج، مدارس و مساجد برپا و تعداد ۴۰ نفر نیروی امدادی و از سایر دستگاه‌های عضو در برپایی و جمع‌آوری کمک‌ها همکاری بسیار خوبی با این نهاد داشته‌اند.لازم به ذکر است جمع کمکهای نقدی و جنسی جشن عاطفه ها در  سال گذشته ۸۰۰/۱۹۴/۳۳۲ ریال بوده که به نسبت سال جاری ۱۳۹% رشد داشته است .

 مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان ادامه داد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار  مهر در انتظار مهر  برگزار شد.
ایشان خاطر نشان کردند : امسال این جشن ملی به مدت سه روز ۱۶ مهرماه درتعداد۳۳۰ مدرسه، ۱۷مهرماه در پایگاه‌های کمیته امداد، بسیج و مساجد و ۱۸ مهرماه در مصلاهای برگزاری نماز جمعه و در حاشیه همایش پیاده‌ روی خانوادگی درسطح شهرستان  برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه روند کمک‌های مردم خیر و همیشه در صحنه شهرستان به این جشن همچنان ادامه دارد، یادآورشد: صد درصد هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده پایگاه‌های مدارس به آموزشگاه مربوطه تعلق خواهد گرفت.

تقی زاده افزود: کمک‌های سایر پایگاه‌ها با اولویت مناطق محروم به دست دانش‌آموزان نیازمند به وی‍ژه مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌رسد.

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از همکاری صمیمانه ائمه جمعه و جماعات ، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، صدا و سیما، ‌آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، بسیج مستضعفان، امداد گران پرتلاش و اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های که ما را در برپایی این جشن یاری کردند قدردانی کرد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین