جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

عملیات راهداری محوری در حوزه استحفاظی جویم

عملیات راهداری محوری در حوزه استحفاظی اداره راه و شهر سازی جویم در حال انجام است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر…

عملیات راهداری محوری در حوزه استحفاظی اداره راه و شهر سازی جویم در حال انجام است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی لارستان ، مهندس داریوش نصر مدیر کل در جریان بازدید از حوزه استحفاظی راه و شهر سازی جویم اظهار داشت: اصلاح ، ایمن‌سازی و عملیات راهداری در محورها ضروریست. وی افزود: اقدامات زیادی در جهت ایمن‌سازی از قبیل اصلاح شیب شیروانی، خاکبرداری و اصلاح دید در محور گردنه تونل بزن به سمت دو راهی آبکنه- بنارویه در حال انجام است.
مهندس نصر ادامه داد :طول این مسیر ۱۷ کیلومتر می باشد که تعداد ۱ اکیپ، ۲۴ دستگاه ماشین آلات و ۳۸ نیروی انسانی در آن مشغول خدمت رسانی و انجام عملیات راهداری می باشند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات راهداری در راستای حفظ و نگهداری، ارتقای ضریب ایمنی شبکه‌ی راه‌ها و گسترش راه‌های استاندارد در استان و کاهش آمار سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی است.
مدیر کل راه و شهر سازی لارستان همچنین  از مردم این منطقه خواست تا انتقادات وپيشنهادات خودرا از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین