چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14
با حضور نماینده مردم در مجلش شورای اسلامی:

دومين همايش جذب سرمايه گذاری در اوز برگزار شد

در راستای برگزاری ادامه سلسله نشست های مشورتی در حوزه اقتصاد و توسعه منطقه که به همت دفتر نماینده مردم در مجلیس شورای اسلامی کلید خورده، یکی دیگر از این…

در راستای برگزاری ادامه سلسله نشست های مشورتی در حوزه اقتصاد و توسعه منطقه که به همت دفتر نماینده مردم در مجلیس شورای اسلامی کلید خورده، یکی دیگر از این همایش ها در اوز برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا دومين همايش جذب سرمايه گذاران بخش اوز با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار اوز و برخی دیگر از مسئولین منطقه ای در اوز برگزار شد.

محمدحسين آتش فراز بخشدار اوز در طی این همایش در سخنانی اظهار داشت: در لارستان بخش اوز تنها جايي است كه داراي كار گروه توسعه و اشتغال است و در اين بخش سرمايه دار وجود دارد كه بايد به سرمايه گذار تبديل شوند. محمدحسين آتش فراز افزود: شهرك صنعتي اوز براي ارائه زمين و خدمات به سرمايه گذاران آمادگي دارد.

82054316-70686375

جمشيد جعفر پور نماينده شهرستان هاي لارستان، خنج وگراش نیز در این همایش بیان داشت: براي جذب سرمايه گذاري، هيات امنا در بخش ها و مراكز شهرستان هاي لارستان ، خنج وگراش تشكيل ميشود. وي گفت: هفت نفر از بين سرمايه داران وسرمايه گذاران و چهارنفر شامل بخشدار، شهردار، رئيس شورا و نماينده مجلس (يا نماينده وي) تشكيل مي شود كه درباره سرمايه گذاري تصميم گيري خواهند كرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین