شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
در درخواست های مردمی جدید میلادلارستان مطرح شد:

از اعتراض به قاضی بداخلاق تا وجود سوسک زیرپای بیماران

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستانرا با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط…

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستانرا با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم

۱- مطالبي كه درمورد امام زمان(ع) چاپ ميشود بسيار كم است.لطفا مطالب بيشتر و متنوع تري چاپ كنيد. (قابل توجه هیئت تحریریه میلادلارستان)

۲- لطفا در شهرستان پيست موتور سواري و ماشين سواري برای جوانان احداث شود.(قابل توجه مسئولین اداره ورزش و جوانان و نیز سرمایه گذاران و خیرین محترم)

۳-بعضي عروسي ها به شدت پر سر و صداست و سبب صلب آسايش ديگران ميشود. پرتاب ترقه هاي به شدت پرسرو صدا و خطرناك،ويراژ موتورسيكلت ها و بالابردن صداي موسيقي تانيمه هاي شب در اين گونه عروسي ها شايع است. خواهشمندم براي حل اين مشكل اقدامي انجام شود. (قابل توجه نیروی انتظامی و معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه)

۴- برخی از قضات دادگستری لارستان  اخلاق بسياربسيار بد داشته وخيلي بي ادبانه با مرجوعین برخورد می کنند. بايدبه كجا شكايت نمود و يا مراجعه كرد.(قابل توجه ریاست دادگستری لارستان جهت تذکر لازم)
نام قاضی بداخلاق در اختیار میلاد لارستان بوده و در صورت نیاز در اختیار ریاست دادگستری قرار خواهد گرفت

۵- عاجزانه خواهش ميكنم فكري به حال ساكنان شهرك محمدرسول ا… كنيد. عمليات آسفالت ورودي شهرك چرا متوقف شد؟ واحدي براي اين قسمت درنظر بگيريد رفت و آمد ما سخت شده(قابل توجه شهرداری لار)

۶- برخي عروسي ها از كثرت انداختن ترقه ،به ميدان جنگ شبيه ميشود .دلم براي سالخوردگان و بيماراني ميسوزد كه در عين كهولت و بيماري ،بايد تا پاسي از شب صداي نابهنجار موسيقي و ترقه را تحمل كنند…(قابل توجه نیروی انتظامی و معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه)

۷-  در بيمارستان امام رضا(ع) مخصوصٱ در بخش درمانگاه و اورژانس  نظافت به خوبي اجرا نميشود و حشره هايي مانند سوسك وغيره در زير تخت ها و زير پاي بيماران و مراجعين و در راهروها و اتاقها مدام ديده مي شوند،و به اعتراض هيچكس ترتيب اثر نميدهند. خواهشمند است شما بعنوان صداي مردم به اين مسئله توجه نموده و تذكر دهيد. (قابل توجه مسئولین دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع))

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “از اعتراض به قاضی بداخلاق تا وجود سوسک زیرپای بیماران”

  1. طناز گفت:

    سلام ممنون از ا تلاشتون واس اطلاع رسانی به مردم واقعا کارتون بیسته
    جسارتا یه پیشنهاد داشتم اونم اینکه بین خبراتون یه جایی هم بزارید واس شناخت بیشتر لار منظورم بیشتر گذشته لار هستش مطمین هستم که اکثرا و یا شاید هم انگشت شمار باشن کسایی که بدونن لار قبلا خودش یک کشور بوده
    اگه امکانش هست ایمیل بدید یا اینکه در تلگرام متن رو واستون ارسال کنم

    • amdin گفت:

      دوست عزیز از طریق بخش ارسال مطلب پایگاه اطلاع رسانی میلادلارستان با ما در ارتباط باشید. لطفا مطالب ارسالی تان حتما منبع معتبر داشته باشد.

  2. ناشناس گفت:

    سلام، در خصوص عدم همکاری ارگانهاي ذیربط جهت گازکشی شهرک اندیشه و بی توجهی مسئولان شهر به شهرک اندیشه

  3. ناشناس گفت:

    خواهشا فکری به حال گازکشی شهرک اندیشه کنید، واقعا به تنگ آمدیم. با تشکر

  4. علی گفت:

    با سلام واحترام
    خواهشمندم هر چه سریعتر فکری به حال گازکشی شهرک اندیشه لارستان کنید، ساکنین این منطقه واقعا به تنگ آمده اند و با مشکلات فراوان بی گازی و حمل سنگین کپسول گاز توسط زنان دست و پنجه نرم می کنند. خواهشمندم رسیدگی نمایید.
    با سپاس

  5. فاضل گفت:

    سلام برخورد بعضی قضات با شاکی و متشاکی شبیه هم هست یعنی خیلی بی ادبانه و طلبکارانه

  6. فاضل گفت:

    ضمنا در مورد طرح جامع و تفضیلی شهر لار مصاحبه کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین