جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
دبیر اجرایی هفته طراحی در لارستان خبر داد

برپایی همزمان 2 نمایشگاه طراحی و نقاشی در نگارخانه سبز شهر لار

میلاد لارستان: دبیر اجرایی هفته طراحی در لارستان، از فعالیت و برپایی دو نمایشگاه طراحی و نقاشی در نگارخانه سبز شهر لار از آثار هنرمندان و اساتید کشوری و منطقه به مناسبت هفته طراحی در این شهرستان خبر داد.

دبیر اجرایی هفته طراحی در لارستان، از فعالیت و برپایی دو نمایشگاه طراحی و نقاشی در نگارخانه سبز شهر لار از آثار هنرمندان و اساتید کشوری و منطقه به مناسبت هفته طراحی در این شهرستان خبر داد.

محسن مقدسی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی شیوه‌های نوین در طراحی معاصر که به مناسبت هفته طراحی در تالار استاد جمالی خانه فرهنگ شهر لار برپا شد، در در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ اظهار داشت: از هشتم تا ۱۳ خردادماه در لارستان به‌عنوان هفته طراحی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های مختلف برپایی نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی با حضور شهرستان‌های جنوب فارس به میزبانی انجمن هنرهای تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است، افزود: در این برنامه‌ها، بیش از ۱۰۰ هنرمند از شهرهای مختلف اوز، گراش، علامرودشت، بستک، لامرد و لارستان شرکت دارند.

دبیر اجرایی هفته طراحی در لارستان با اشاره به اینکه یک کارگاه تخصصی تئوری و عملی از ۱۱ تا ۱۳ خردادماه در خانه فرهنگ شهر لار با حضور اساتید برجسته کشوری که دارای مؤسسات هنری در کشورهای اروپایی و آمریکا هستند، تشکیل شده است، تصریح کرد: هنرمندان در این سه روز، به‌طور فشرده با شیوه‌های نوین طراحی معاصر و نقاشی کودکان آشنا می‌شوند.

مقدسی با اذعان به اینکه دو نمایشگاه از آثار هنرمندان در هفته طراحی در نگارخانه شهر لار دایر شده است، ادامه داد: یک نمایشگاه نقاشی متشکل از ۳۰ اثر از ۱۲ هنرمند نقاش شهر لار از پنجم خردادماه در طبقه اول نگارخانه سبز دایر شده است که تا شانزدهم ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی یادآور شد: نمایشگاهی نیز با ۴۰ اثر با موضوع طراحی معاصر از اساتید کشوری حاضر در کارگاه‌ها، آقایان فرهاد گاوزن، واهیک آرتونیان و نرگس اهرابی فخر از دیروز سه‌شنبه کار خود را آغاز کرده و تا فردا پنجشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در طبقه دوم نگارخانه سبز لارستان آماده بازدید هنرمندان و شهروندان است.

دبیر اجرایی هفته طراحی در لارستان در پایان هدف از برگزاری هفته طراحی را ارتقای کیفی هنر معاصر در زمینه طراحی و نقاشی در جنوب استان فارس و به‌ویژه لارستان دانست و افزود: این برنامه‌ها توسط انجمن هنرهای تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با مشارکت و همکاری مجتمع آموزش عالی دولتی این شهرستان، دانشگاه علمی کاربردی لارستان و همچنین اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان تدارک دیده شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین