پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش فارس از اوز

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در دیداری از آموزش و پرورش منطقه اوز از چند آموزشگاه بازدید و در جمع مدیران مدارس و نیکوکاران و مسئولان اوز شرکت کرد….

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در دیداری از آموزش و پرورش منطقه اوز از چند آموزشگاه بازدید و در جمع مدیران مدارس و نیکوکاران و مسئولان اوز شرکت کرد.

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش فارس هدف از سفر خویش به اوز را بررسی مشکلات معلمان و راههای برطرف کردن مشکلات دانست و گفت بطورکلی آموزش و پرورش بسیار گسترده و احتیاج به تمرکز زدائی دارد.

وی گفت: بنابر آن داریم که شوراهای آموز ش و پرورش را تقویت و اختیارات آموزش و پرورش مناطق را افزایش دهیم. وی برای رفع کمبود معلم در اوز گفت سعی خواهیم کرد پذیرش در دانشگاه های فرهنگیان سهمیه منطقه اوز را افزایش داده تا از این طریق کمبود معلم برطرف شود.

حمیدرضا آذری در جمع نیکوکاران و شورای مشورتی آموزش و پرورش گفت: نیکوکاران باید رویکرد خود را از امور سخت افزاری به نرم افزاری تغییر دهند و موجبات رفاه و آسایش معلمان را فراهم سازند تا کیفیت آموزش ارتقا یابد.

مدیرکل نظارت و مشارکت مردمی را یک عامل موثر در روند کیفیت مطلوب آموزش و پرورش دانست و گفت خانواده آموزش و پرورش در استان فارس را ۷۸۰ هزار دانش آموز، ۷۵ هزار معلم، ۸ هزار مدرسه، ۵۵ هزار بازنشسته و ۵۹ اداره می باشد و برای ساخت باشگاه فرهنگیان در اوز قول مساعد داد.

 

خبرنگار: خضری – اوز

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین