جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

اختصاص اعتبار جهت هوشمندسازی مدارس کورده

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات روستای کورده مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات روستای کورده مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان ،

با حضور در روستای کورده ،با دهیار،اعضاء شورای اسلامی ،معتمدین و دیگر مسئولین محلی این روستا دیدار کرد و از نزدیک در جریان در خواست ها و مشکلات اهالی این روستا قرار گرفت. 

در این نشست ابتدا سعداله یگانه رئیس شورای اسلامی کورده به نمایندگی از مردم این روستا، مشکلات و نیازمندی های روستا را حضور زیاد متکدیان در روستا،نبود سرویس مدارس، نبود گیرنده های دیجیتال،تامین اعتبار برای کف پوش کردن سالن ورزشی شادروان قهرمانی، ایجاد اشتغال جوانان روستا، روشنایی پارک محله، اختصاص زمین به جوانان با حداقل مبلغ جهت ساخت مسکن، فرسوده بودن شبکه داخلی آب،عدم کلرزنی آب شرب روستا، ایجاد طرح جنگل کاری، توسعه طرح هادی، اصلاح بافت قدیمی روستا، افزایش قیمت زمین، تلفن GSM روستایی و غیره عنوان کرد.

درادامه علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی اظهار داشت: موارد را تک تک پیگیری می کنم و نتیجه آنرا به اطلاع خواهم رساند.

 وی از اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جهت هوشمندسازی مدارس روستای کورده خبر داد و گفت: با همه مسائل و مشکلات این روستا آشنایی کامل دارم و خدای بزرگ را شاکریم که تحولات خوب و عظیمی بعد از انقلاب در کشور بخصوص در مناطق محروم صورت گرفته است.

فرماندار ویژه لارستان در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم وضع اعتبارات بهتر شود تا شاهد عمران و آبادانی در روستا و شهرهای سراسر منطقه بزرگ لارستان باشیم.

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین