پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

جشن رمضان در لارستان برگزار می شود

میلاد لارستان: جشن رمضان در دوم تیرماه مصادف با ۱۶ رمضان با حضور خیرین و نیک اندیشان لارستان کهن از بخشهای شش گانه و روستاهای تابعه و با حضور مسوولین شهرستان در سالن دانشکده پرستاری برگزار می شود.

جشن رمضان در دوم تیرماه مصادف با ۱۶ رمضان با حضور خیرین و نیک اندیشان لارستان کهن از بخشهای شش گانه و روستاهای تابعه و با حضور مسوولین شهرستان در سالن دانشکده پرستاری برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور اظهار داشت: دومین نشست مجمع مشورتی این نهاد به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری جشن بزرگ رمضان که در تاریخ دوم تیر ماه مصادف با ۱۶ ماه مبارک رمضان برگزار می گردد در محل کمیته امداد و با حضور اعضاء مجمع تشکیل شد .

دلاور افزود :برگزاری جشن رمضان در این ماه پر خیر و برکت بزرگترین فرصتی است که می توان برای رفع نیازهای محرومینی که در سطح شهرستان لارستان وجود دارند قدم های بزرگی برداشت و در این بین نقش تمامی اعضاء مجمع می تواند مثمر ثمر باشد .

وی با اشاره به اینکه کمبود هایی در زمینه اعتبارات دولتی برای پرداخت جهیزیه و مسکن مددجویان وجود دارد متذکر گردید : بحمدلله در شهرستان لارستان خیرین در تمامی زمینه ها فعالیت های خوبی دارند و این شهرستان در این خصوص همیشه در رتبه نخست قرار دارد و مشکلی که در این بین وجود دارد عدم هماهنگی بین تقسیم کمک هایی است که از سوی خیرین به نیازمندان پرداخت می گردد و کمیته امداد آمادگی آن را دارد که در این خصوص با خیرین و رابطین آنها هماهنگی لازم را داشته باشد تا کمک ها به دست نیازمندان واقعی برسد .

در این نشست اعضاء به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر گردید تمامی حاضرین در جلسه  به نسبت شناختی که از خیرین و معتمدین دارند نسبت به معرفی و دعوت آنها در این جشن اقدام نمایند .

جشن رمضان در دوم تیرماه مصادف با ۱۶ رمضان با حضور خیرین و نیک اندیشان لارستان کهن از بخشهای شش گانه و روستاهای تابعه و با حضور مسوولین شهرستان در سالن دانشکده پرستاری به منظور مشارکت خیرین در طرح مسکن سازی ، جهیزیه و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند برگزار خواهد شد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین