چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 30

نماینده مردم از شبکه‌های تلویزیونی خصوصی می گوید

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در سخنانی اظهار داشت: حساسیت درمورد شبکه‌های تلویزیونی خصوصی، باعث شده که پرونده طرح اداره صداوسیما در مجالس هشتم و نهم به ثمر نرسد. به…

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در سخنانی اظهار داشت: حساسیت درمورد شبکه‌های تلویزیونی خصوصی، باعث شده که پرونده طرح اداره صداوسیما در مجالس هشتم و نهم به ثمر نرسد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از خانه ملت، جمشید جعفرپور  ضمن اشاره به اعلام وصول طرح اداره صدا و سیما در صحن علنی مجلس دهم، گفت: این طرح به دلیل حساسیت های فراوانی که به همراه داشت، پس از بررسی و عدم دستیابی به نتیجه در مجلس هشتم، در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم نیز مورد بحث قرار گرفت ولی مجددا نمایندگان به نتیجه نرسیدند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر طرحی که در کمیسیون های مجلس سابق بررسی شده ولی در صحن مطرح نشده، طبق آیین نامه باید به جهت بررسی، بازبینی، اصلاح و تایید مجددا به کمیسیون مربوطه بازگردد، اظهار کرد: وصول طرح اداره صدا و سیما نیز به جهت حساسیت هایی که در حوزه تلویزیون‌های خصوصی، مخابرات و صدا سیما به همراه داشت در کمیسیون مربوطه به جمع بندی نهایی نرسید.

وی تصریح کرد: طرح اداره صدا و سیما یکی از موضوعات مهم مطرح شده در مجلس شورای اسلامی است از این رو این مهم در مجلس دهم نیز با جدیت و دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جعفرپور همچنین درباره اعلام وصول طرح اساسنامه کمیته پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران، افزود: بر اساس روند قانونی موجود در این زمینه، بررسی این طرح ها در اولویت کاری کمیسیون فرهنگی مجلس دهم قرار خواهد گرفت.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات به دست آمده در مجلس هشتم و نهم سعی می شود پیرامون طرح های مذکور توضیحاتی به نمایندگان جدیدالورود داده شود تا بتوان در زمان کمتری به نتیجه دلخواه دست یافت لذا جمع بندی نهایی نیازمند همدلی نمایندگان کمیسیون فرهنگی با یکدیگر است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین