پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16
مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان مطرح کرد

پروازهای کنونی جوابگوی نیاز مردم لارستان نیست

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با بیان اینکه پروازهای کنونی جوابگوی نیاز مردم لارستان نیست، گفت: شرکت فلای دوبی حاضر است سه پرواز خود را به شش پرواز در هفته ارتقا دهد اما متاسفانه دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی مجوز نمی‌دهد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با بیان اینکه پروازهای کنونی جوابگوی نیاز مردم لارستان نیست، گفت: شرکت فلای دوبی حاضر است سه پرواز خود را به شش پرواز در هفته ارتقا دهد اما متاسفانه دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی مجوز نمی‌دهد.
به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت انصاری فرد  گفت : مردم لار درحال حاضر نیاز به افزایش خط پرواز لار- دوبی دارند و با اضافه شدن این دو پرواز، از فرودگاه لارستان به شارجه هر روز پرواز صورت می‌گیرد.
مدیر کل فرودگاه‌های لارستان توصیح داد : شرکت ایر عربیه با دو پرواز ‌در طول‌هفته این خط پروازی را شروع کرد و بعد به پنج پرواز رسید و از ۲۱ تیر امسال با اضافه شدن دو خط پروازی دیگر تعداد پروازها به هفت می‌رسد و هر روز پرواز داریم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود ۲۵۰ هزار نفر از مردم لارستان در دوبی تجارت می‌کنند و مشغول کار هستند تقاضا برای افزایش این خط پروازی زیاد است. از طرفی مردم لارستان تقاضای سفر مستقیم به دوبی را دارند و از اینکه در فرودگاه بدرفتار شارجه مجبور‌به توقف و پرواز مجدد به دوبی باشند ناراضی هستند.
انصاری فرد توضیح داد : پیش‌تر شرکت آسمان در کنار‌شرکت ‌‌ایرعربیه پروازهای لار- دوبی را انجام می‌دادند اما درپی بدهی آسمان به ما و قطع پروازهای مسیر لار- دوبی، شرکت هواپیمایی فلای دوبی هفته‌ای ۳ پرواز در این مسیر دارد که جوابگوی نیاز مردم لارستان نیست.
وی گفت: بعد از قطع پروازهای لار- دوبی از سوی هواپیمایی آسمان ابتدا مذاکراتی با شرکت‌های داخلی انجام دادیم و به دلیل کمبود ناوگان، در نهایت مجبور شدیم با شرکت فلای دوبی قرارداد ببندیم که در حال حاضر در هفته سه روز پرواز با فلای دوبی داریم. اخیرا و در پی تقاضای مجدد مردم برای سفر مستقیم به دوبی سراغ شرکت‌های داخلی رفتیم و دوباره همان پاسخ همیشگی کمبود ناوگان را شنیدیم.
مدیر کل فرودگاه‌های لارستان با بیان اینکه درحال حاضر فلای دوبی حاضر است این سه پرواز را به شش پرواز ارتقا دهد، گفت: متاسفانه دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی مجوز نمی‌دهد.
انصاری با بیان اینکه مردم لار درحال حاضر نیاز به این خط پروازی دارند، گفت: از طرفی مگر به دنبال افزایش درآمدزایی فرودگاه‌ها نیستیم؟ مگر نه اینکه یکی از منابع درآمدی فرودگاه لارستان همین پروازهای خارجی است؟ پس چرا نباید با افزایش پروازها موافق بود؟ این درحالی است که ما هم دوست داریم شرکت‌های ایرانی قوت بگیرند. اما در نبود ناوگان کافی خواهشمند هستیم به طور موقت برای سه ماه این مجوز داده شود تا مردم لار از سرگردانی و تحمل این مسیر اضافه نجات یابند.
وی با اعلام اینکه ما در هر هفته ۳۶ پرواز داریم که ۳۰ مورد از آنها خارجی و تنها ۶ مورد آن داخلی است، اضافه کرد: در سال ۹۲ رتبه ششم پروازهای خارجی را داشتیم و در حال حاضر با احتساب اینکه فرودگاه امام خمینی(ره) تهران از جمع آماری شرکت فرودگاه‌ها بیرون آمده است رتبه پنجم را داریم . اما با در نظر گرفتن فرودگاه امام همان رتبه ششم را حفظ کرده‌ایم.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما 
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “پروازهای کنونی جوابگوی نیاز مردم لارستان نیست”

  1. ناشناس گفت:

    در زمانی شرکت اسمان با مدیریت نصر فرد به وضوح با رشد وپیشرفت فرودگاه لار به خاطر حسادت مخالفت می کرد که بعد متوجه شدم این شرکت زیر مجموعه وزارت کار است که در ان زمان وزیرش محمد جهرمی بود هردو اشان جهرمی بودند الان هم احتمالاً این قضایا مانع می شود نماینده باید فعالتر باشد

  2. ناشناس گفت:

    در این مملکت قانون نیست که حاکم است اصل زادگاه مسول است که تعیین سیاست وقانون می کند جهرم می خواهد به هر جان کندن هم که شده فرودگاهش را فعال کند نمی تواند از انطرف مسولین نسبت به درامد وپیشرفت فرودگاه لار حسادت میکنند

  3. علی گفت:

    سایت میلاد لارستان حتما پیگیری کنید در زمانیکه در خیلی از فرودگاههای کشور هواپیماهست ولی مسافر نیست .فرودگاه لارستان برعکس شده مسافر هست اما هواپیما نیست .جالب اینجاست که چندنفر از آشناهای ما با پرواز شیراز دوبی عازم دبی شدند

  4. لاری گفت:

    به نظر من کسی پیگیری نکرده وگرنه سازمان هواپیمایی کشوری و …از خداشونه مسافر باشه و ببرنشون دبی

  5. سهراب گفت:

    اصلا پیگیری نشده در حالیکه شرکتهای هواپیمایی ضرر می بینن بخاطر نبود مسافر .وقتی پیگیری بشه و بفهمن این فرودگاه اینهمه مسافر خارجی به دوبی داره دیگه حرفی ندارن واسه نیومدن و مجوز ندادن.شرکت خارجی نشد ماهان و ….

  6. سعادت گفت:

    اینو باید به مسوللین شهرستان و کشوری باید گفت .نه به ما مردم.ملت که نمی تونن کاری کنن.ناسلامتی اینجا فرودگاه کل هست .قبلا اگه اینجور مواردی پیش میومد میگفتیم تقصیر کار شیرازه.ولی الآن میتونیم مستقیم حرفمون رو به گوش تهران و وزارت خونه برسونیم

  7. مقبلی گفت:

    مسوولین محترم لارستان توجه فرمایید : در سایت جهرم دیدم نماینده جهرم اظهار داشتن که بنده با چندین شرکت هواپیمایی رایزنی کردم برای پرواز به فرودگاه جهرم و حاضرم پرواز خارجی هم راه اندازی کنم.اما مسافری نیست و تاکنون چند بار فرودگاه راه اندازی شده است و بدلیل عدم مسافر پرواز ها به تعطیلی کشیده شده است .ولی رایزنیهایی انجام شده برای ورود هواپیماهای نظامی به فرودگاه جهرم …

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین