پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لامرد

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه عکس‌های برتر اردوی ملی عکس تعزیه در لامرد گشایش یافت. علی جنتی صبح امروز وارد شهر لامرد شد و مورد استقبال امام…

خبرگزاری فارس: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی از فقیرترین‌ها هستندبا حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه عکس‌های برتر اردوی ملی عکس تعزیه در لامرد گشایش یافت. علی جنتی صبح امروز وارد شهر لامرد شد و مورد استقبال امام جمعه لامرد، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر

در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس قرار گرفت.

وی در ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر لامرد به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

جنتی نمایشگاه عکس‌های برتر اردوی ملی عکس تعزیه که در هتل قصر شهر لامرد برپا شده بود را افتتاح کرد.

جنتی امروز همچنین از مجتمع فرهنگی هنری درحال ساخت زنده‌یاد دکتر حیاتی نماینده فقید شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بازدید خواهد کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکاس‌های برتر نخستین اردوی ملی عکس تعزیه در لامرد بیان داشت: نمایشگاه عکس تعزیه اثر عکاسانی است که توانسته‌اند صحنه‌هایی را ثبت کنند و این صحنه‌ها می‌تواند ماندگار و برای همگان آموزنده باشد.

جنتی اضافه کرد: یکی از مواردی که به آن اعتقاد داریم موضوع عدالت فرهنگی است که باید شرایطی فراهم شود که آحاد ملت هرکدام به‌نوعی دسترسی به امکانات فرهنگی داشته باشند و این‌گونه نباشد که فقط امکانات فرهنگی در یکجا جمع شود و سایر نقاط از آن محروم باشند و ۳۰۰ شهر فاقد سینما است و تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که در این شهرها سالن‌های ۳۰۰ تا ۲۵۰ نفری سینما احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان‌های نزدیک به پایتخت نیز امکانات و فضاها ازلحاظ فرهنگی بسیار محدود و کم است و می‌توان گفت که ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌ها جز فقیرترین ادارات در کشور هستند چراکه نیازها بالاست و امکانات بسیار محدود است.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی ما آن است که بتوانیم بخشی از اعتبارات را به شهرستان‌ها منتقل کنیم و در همین راستا واگذاری بسیاری از فعالیت‌ها که روی دوش وزارت‌خانه است و هزینه‌های بالایی برای آن صرف می‌شود به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین