سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
از حرم تا حرم صورت گرفت

ورود پرچم رضوی به امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان

میلاد لارستان: کاروان سفیران رضوی در آستانه میلاد امام رضا(ع) با استقبال باشکوه مردم متدین لارستان در حرم مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) این شهرستان همراه بود.

کاروان سفیران رضوی در آستانه میلاد امام رضا(ع) با استقبال باشکوه مردم متدین لارستان در حرم مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) این شهرستان همراه بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ صبح امروز طی مراسم باشکوهی با ورود سفیران رضوی، مردم متدین و ولایتمدار لارستان با تجمع در حرم مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) به استقبال پرچم متبرک امام هشتم آمده و صحنه‌هایی زیبا را رقم زدند.

در این مراسم، زائران ضمن خیر مقدم به خدام حرم رضوی با صلوات و پخش شیرینی از آنان پذیرایی کرده و خدام افتخاری امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان نیز با مولودی خوانی دلهای حاضران را از این حرم مقدس به حرم و بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) گره زدند.

به گزارش میلاد لارستان، خدام حرم رضوی که حامل پرچم متبرک آن بزرگوار هستند، در سفر یک روزه خود به لارستان در برنامه هایی نظیر حضور در جمع بازاریان در بازار قیصریه، بازدید و عیادت از زندانیان، دیدار با خانواده شهدای شاخص لارستان، حضور در جمع مردم اهل تسنن و تشیع روستای براک و شهر لطیفی شرکت خواهند کرد.

گفتنی است؛ آخرین و ویژه برنامه خدام حرم امام رضا(ع) در شهر لار، شرکت در ویژه برنامه جشن بزرگ زیرسایه خورشید در شامگاه روز پنجشنبه در محل میدان بزرگ امام خمینی(ره) است که در این مراسم پرچم متبرک حرم رضوی در حضور مردم به اهتزار در خواهد آمد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین