دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
برای اولین بار در کشور صورت گرفت

احداث روشنایی جاده ای با استفاده از چراغ های LED

میلاد لارستان: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از احداث روشنایی جاده ای با استفاده از چراغ های LED برای اولین بار در کشور خبر داد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از احداث روشنایی جاده ای با استفاده از چراغ های LED برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، ناصر شادمانی عنوان داشت: احداث روشنایی با استفاده از چراغ های LED در تقاطع دبیران، واقع در کیلومتر ۱۰۵ محور لار – شیراز، در حوزة استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، برای اولین بار در سطح کشور به صورت آزمایشی اجرا شد.

وی افزود : این تقاطع  بر اساس دستورالعمل نحوه شناسایی و اولویت بندی نقاط پر تصادف راهها، از نقاط پر تصادف در حوزة استحفاظی ادارة کل راه و شهرسازی لارستان محسوب می شود که احداث روشنایی، گامی بزرگ درجهت ایمن سازی تقاطع مذکور بوده است.

شادمانی با بیان اینکه از خصوصیات بارز این نوع چراغ راندمان بالا با مصرف انرژی پایین است، تصریح کرد: در این پروژه یک هزار متر شبکه برق فشار متوسط هوایی به همراه یک دستگاه پست هوایی و نیز احداث سیستم روشنایی با استفاده از چراغ های LED یکصد وات،  با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال احداث شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان عملکرد این اداره کل در یک سال گذشته در بحث روشنایی راهها را احداث روشنایی تقاطع های دبیران، کورده واحداث روشنایی طولی روستای بریز در محور لار _ شیراز، احداث روشنایی پلیس راه لامرد _ شیراز، احداث روشنایی تقاطع دارالمیزان در محور فیروزآباد _ جم _ عسلویه و مساعدت در دو مورد احداث روشنایی مجتمع های خدماتی رفاهی در محورهای لار _ بندرعباس و لار _ شیراز و همچنین در سال جاری، برنامة احداث روشنایی در ۸ نقطه مهم در حوزة استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان اعلام کرد.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین