چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

استان فارس رتبه دوم بودجه نفت و گاز را به خود اختصاص داد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس در بخش بودجه‌های استانی در بودجه ۹۴ رتبه دوم را در بودجه نفت و گاز به خود اختصاص داد. جعفر…

جعفر قادرینماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس در بخش بودجه‌های استانی در بودجه ۹۴ رتبه دوم را در بودجه نفت و گاز به خود اختصاص داد. جعفر قادری با اشاره به افزایش سهم فارس در طرح‌های ملی و استانی در بودجه ۹۴ اظهار داشت:

استان فارس در بخش بودجه‌های استانی در بودجه ۹۴ رتبه دوم را در بودجه نفت و گاز به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بودجه عمرانی استان ۴۷ درصد کاهش داشت، گفت: این کاهش بودجه در سال گذشته سبب شد که بسیاری از پروژه‌های عمرانی فارس با کندی پیش رود که امسال با تلاش مسئولان و نمایندگان استان این میزان تغییر یافته است.

 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سهم فارس از طرح‌های ملی و استانی در لایحه بودجه ۹۴ نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش یافته است.

 قادری با اشاره به افزایش ۵۲ درصدی موضوع ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه نسبت به بودجه ۹۳ افزود: این ماده مربوط به توازن منطقه‌ای استان‌های محروم و کم‌برخوردار است که استان فارس  نسبت به جمعیتش وضعیت خوبی دارد.

 وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده اعتبار مصوب استان فارس ۹۴۸ میلیارد تومان اعلام شده که نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

 منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین