جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح و آغاز ساخت چند طرح عمرانی در بخش اوز لارستان

میلاد لارستان: با حضور سرپرست فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش اوز با اعتباری افزون بر ۴۳ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

با حضور سرپرست فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش اوز با اعتباری افزون بر ۴۳  میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در ششمین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با حضور سرپرست فرمانداری ویژه لارستان، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز، ائمه جمعه و جماعات، تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و بخش، اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهردار، معتمدین و خیرین و مسؤلین محلی، در بخش اوز با اعتباری افزون بر ۴۳ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مهمترین طرح های افتتاح شده امروز در بخش اوز می توان به پروژه های شهرداری اوز شامل روکش آسفالت خیابان شهید بهشتی وملت، محوطه سازی و اتمام عملیات ساختمانی و اجرای رفوژ وسط وکانیوا و بهسازی معابر، همگی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

همچنین، روشنایی معابر روستاهای کهنه قدیم، شهرک توحید، قلات، هیرم، اسلام آباد و بیدشهر با نصب ۹۳ پایه و ۱۷۴ چراغ لاک پشتی ۱۵۰ وات، احداث خط فشار متوسط زیرساخت برق و نصب ترانس برای رفع افت ولتاژ برق به طول  ۳۰ کیلومتر از پست بلغان جهت مناطق بیدشهر، کوره و هود برای ۲ هزار خانوار و دیگر طرح های شرکت توزیع برق جمعا با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این روز بود.

اجرای طرح هادی روستای هیرم و احداث خیابان این روستا به طول ۳۸۸ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال، محور اصلی شهرک امام خمینی(ره) بیدشهر همراه با زیرسازی و آسفالت این خیابان به طول ۹۷۰ متر با عرض ده متر با اعتبار دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال مهمترین پروژه ها در روستاهای بخش اوز می توان اشاره کرد.

در ادامه، ساختمان اتفاقات برق کوره در زمینی به مساحت ۳۲۰ متر مربع با زیر بنای ۱۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط خیرین محلی و ساختمان خانه بهداشت کوره با زیربنای ۱۹۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال توسط خیر محلی آقای قائدی اشاره کرد.

مسئولین همچنین کلنگ آغاز ساخت ساختمان شورای اسلامی شهر اوز و مجموعه ورزشی روستای قلات نیز به زمین زدند.

گفتنی است ساختمان شورای اسلامی شهر اوز قرار است در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع در چهار طبق با هزینه ای به مبلغ ۵ میلیارد ریال توسط شهرداری اوز و مجموعه ورزشی روستای قلات نیز در زمینی به مساحت دو هکتار با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین محلی ساخته شود.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در آیین افتتاح این پروژه ها از خدمات شایسته خیرین بخش اوز با اهدا لوح سپاس تقدیر وتشکر کرد.

مسعود راسخی همچنین از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم این روستاها پرداخت و در سخنانی در جمع مردم این روستاها و شهر اوز عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین