چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

کلنگ‌زنی احداث نوزدهمین سایت همراه اول شهرستان اوز

کلنگ احداث نوزدهمین سایت همراه اول شهرستان اوز به زمین زده شد. به گزارش میلاد لارستان میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، این مراسم با حضور محمدی فرماندار اوز،…

کلنگ احداث نوزدهمین سایت همراه اول شهرستان اوز به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، این مراسم با حضور محمدی فرماندار اوز، فروزش مدیر مخابرات لارستان، هوشیار جانشین فرماندهی انتظامی، خدادوست رئیس دانشکده بهداشت، مریمی رئیس راه و شهرسازی، اعضای شورای اسلامی و شهردار اوز و چندی دیگر از مسئولان محلی و دانشجویان، کلنگ احداث سایت جدید همراه اول در فضای حدفاصل دانشگاه پیام نور و دانشکده بهداشت اوز به زمین زده شد.

در این مراسم محمدی فرماندار اوز ضمن تبریک دهه کرامت و نیز روز جهانی مخابرات از زحمات فروزش مدیر مخابرات، آقای مریمی رئیس اداره راه و شهرسازی و رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان که باعث شدند روند اداری این کلنگ زنی تسریع گردد، تقدیر کرد.

محمدی در ادامه افزود: این سایت یکی از مصوبات سفر استاندار محترم جناب آقای دکتر ایمانیه به شهرستان اوز بود که موجب تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در محدوده دانشکده بهداشت و دانشگاه پیام نور و همچنین تقویت پوشش تلفن همراه در فازهای مختلف طرح نهضت ملی مسکن را فراهم خواهد نمود.

فروزش مدیر مخابرات لارستان، در راستای پاسخ به درخواست به حق شهروندان و رفع مشکلات آنتن دهی و اینترنت مشترکین همراه اول، با پیگیری‌های مستمر بعمل آمده توسط این مدیریت و فرماندار محترم شهرستان اوز، مجوز نصب سایت جدید همراه اول اخذ گردیده است.

سایت مورد نظر ششمین سایت در سطح شهر اوز و نوزدهمین سایت در سطح شهرستان اوز می باشد.

این پروژه از محل پروژه های فاز ۹ توسعه شبکه همراه اول با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و توسط شرکت پیشگامان صنعتی سنا اندیشه و در مدت زمان ۳ماه اجرا خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین