چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

آنچه معاون وزیر در لارستان گفت

میلاد لارستان: معاونت بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی، گفت: از یکم تا دهم دی ماه سال جاری، قریب به ۴ هزار تن تخم مرغ از طریق گمرکات کشورمان صادر شده…

میلاد لارستان: معاونت بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی، گفت: از یکم تا دهم دی ماه سال جاری، قریب به ۴ هزار تن تخم مرغ از طریق گمرکات کشورمان صادر شده است. به گزارش میلاد لارستان؛ حسن رکنی در حاشیه افتتاح مجموعه مرغ تخم گذار ۱۲۰ هزار قطعه ای روستای “احمدمحمودی”

بخش جویم لارستان، با بیان اینکه اگر ما دنبال کاری ماندگار و تأثیرگذار در شکوفایی تولید هستیم، آن کار می بایست کاری علمی و برجسته باشد، گفت: زمانی که در یک مجموعه کاری علمی صورت پذیرد، این عمل می تواند به تولید ثروت منجر گردد که در پی آن رفاه عمومی افراد جامعه افزایش می یابد.

وی با توصیه به تأسیس مراکز تولیدی در منطقه لارستان با توجه به کمبود آب و گرمای زیاد، تصریح کرد: با ایجاد مراکز تولیدی، اشتغال بوجود می آید که به دنبال آن ارزش افزوده ایجاد می گردد، ارز آوری را سبب می شود به همین ترتیب رونق اقتصادی را پدید می آورد و در نتیجه جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره که به واسطه بیکاری و نبود تأمین معیشت ایجاد شده است،  گرفته می شود.

رکنی با تأکید به سرمایه داران در انجام سرمایه گذاری علمی در منطقه محروم شهرستان، افزود: تولید تخم مرغ یکی از صنعتهایی است که در کشور ما دارای استانداردهای خوب و بالایی می باشد.

وی با اعلام این خبر که رکورد صادرات شکسته شده است، تصریح کرد: بیشترین صادرات امسال ما در زمینه مواد پروتئینی و مخصوصاً تخم مرغ داشته ایم.

معاون وزیر جهادکشاورزی با ابراز خرسندی از تولید تخم مرغ هایی استاندارد در مجموعه هایی مثل “بادیکا” که امروز افتتاح شد، دست ما را در زمینه توسعه صادرات باز می کند، خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، ۱۰ کشور همسایه ایران، متقاضی بسیار خوب برای تخم مرغ کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه از یکم تا دهم دی ماه سال جاری، قریب به ۴ هزار تن صادرات تخم مرغ از طریق گمرکات کشورمان داشته ایم، عنوان کرد: هرچه در کشورمان واحدهای تولیدی بیشتری ایجاد گردد، هم در بحث اشتغال و آبادانی شهر و کشورمان گام برداشته ایم و هم به اقتصاد کشور سود رسانده ایم.

رکنی با اشاره به کشورهای هدف صادرات تخم مرغ از ایران، تصریح کرد: کشورهای عراق، افغانستان، عمان، بحرین، پاکستان، تاجیکستان و غیره می باشد که در ۸ ماهه ابتدای امسال، کشورمان در زمینه صادرات تخم مرغ ۳۷ هزار تن صادرات صورت پذیرفته است.

وی با ابراز خرسندی از دستیابی به بازارهای خوب جهت صادرات محصولات لبنی، افزود: تا یکی دو سال گذشته، کشور ایران از واردکننده های محصولات لبنی به خصوص شیر بود که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته این چرخه برعکس شده و ما توانسته ایم در هشت ماهه نخست امسال ۴۶۸ هزار تن صادرات داشته ایم.

معاون وزیر جهادکشاورزی در مورد میزان صادرات مرغ، گفت: در هشت ماه ابتدائی سال، رکورد ۵۰ هزار تن ثبت شده و امیدواریم با فراهم شدن زمینه های لازم برای تولیدات بیشتر، ما بتوانیم تولیدکنندگان را حمایت کنیم و راه را برای سرمایه گذاری بیشتر فراهم آوریم.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین