چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

جمع آوری بیش از 5 میلیارد ریال کمک جهت ایتام لارستان

      میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، مبلغ بیش از ۵ میلیارد ریال جهت کمک به ایتام تحت پوشش این نهاد، جمع…

 

 

 

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، مبلغ بیش از ۵ میلیارد ریال جهت کمک به ایتام تحت پوشش این نهاد، جمع آوری شده است.

عبدالله تقی زاده در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان از جمع آوری مبلغ ۵۷۵  میلیون تومان کمک های مردمی در ۹ماهه سال جاری در طرح اکرام ایتام شهرستان لارستان خبر داد .

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در کشور آغاز شده است، افزود: خوشبختانه در طی ۱۵ سال گذشته از اجرای این طرح شاهد مشارکت خیر خواهانه مردم کشور و به تبع آن مردم استان و شهرستان لارستان در حمایت از ایتام بودیم .

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان در ادامه با اشاره به نحوه اجرای طرح اکرام ایتام تصریح کرد: خیرین با مراجعه به سایت کمیته امداد،مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح شهرستان می توانند آمادگی خود را مبنی بر مشارکت در این طرح اعلام نمایند .

تقی زاده با بیان اینکه حامیان با پر کردن فرم مربوط به طرح اکرام می توانند کفالت یک یا چند یتیم را تقبل نمایند،خاطر نشان کرد: پس از این اقدام حامیان تعهد می کنند، ماهیانه حداقل ۲۰ هزار تومان به عنوان کمک معیشت به فرزندان معنوی خود پرداخت کنند .

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۴۰ حامی، تعداد ۶۲۵ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد لارستان را کمک می رسانند و به عبارتی هر یتیم لارستانی، از حمایت بیش از ۳ حامی برخوردار می باشد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین