چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

رد بزرگترین قاچاق مواد مخدر کشور در ورودی لارستان زده شد

بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر کشور ‌با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان فارس شب گذشته کشف و ضبط شد. سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس پیش از ظهر امروز…

بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر کشور ‌با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان فارس شب گذشته کشف و ضبط شد. سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت:

در پی تشدید اقدامات پلیس فارس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ شب گذشته مأموران مواد مخدر استان فارس بعد از چند روز کار اطلاعاتی متوجه ورود یک محموله بسیار سنگین که در نوع خود امسال بی‌نظیر بود، شدند.

 وی بابیان اینکه در این زمینه یک دستگاه تانکر حمل سیمان که حاوی حدود ۷ تن مواد مخدر از نوع تریاک بود کشف و  ضبط شد خاطرنشان کرد: در همین راستا شب گذشته بیش از ۱۲ کیلو مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ۳ نفر متهم نیز در همین زمینه دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شب گذشته درمجموع ۳ قبضه سلاح جنگی، ۷ دستگاه خودرو تیزرو، یک دستگاه خودرو سنگین در راستای این دو پرونده کشف شد و تعداد ۱۳ نفر از قاچاقچیانی که در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، تهران و خوزستان فعالیت می‌کردند دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه کشف و ضبط و دستگیری قاچاقچیان اصلی این مواد مخدر بدون تلفات جانی بوده است، تصریح کرد: این محموله مواد ۷ تنی از استان هرمزگان وارد فارس شده بود و در ابتدای ورودی شهرستان لارستان رد قاچاقیان زده شد و سپس پس از عبور از جهرم در مسیر شیراز توسط مأموران متوقف شد.

 سردار گودرزی بابیان اینکه بیشتر متهمان اصلی این پرونده دستگیر شده‌اند، گفت: اقدامات تکمیلی این پرونده در حال پیگیری است.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ تن مواد مخدر در استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است عنوان کرد: در بحث خرده‌فروشان هم از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار خرده‌فروش مواد مخدر در استان روانه زندان شدند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین