چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

اهالی بخشها و روستاهای لارستان بخوانند…

میلاد لارستان: فعالان رسانه ای بخشهای تابعه شهرستان لارستان، وارد عمل شوند. به گزارش میلاد لارستان؛ امروز نقش موثر و بی بدیل رسانه و تبلیغات بر هیچ و هیچکس پوشیده…

میلاد لارستان: فعالان رسانه ای بخشهای تابعه شهرستان لارستان، وارد عمل شوند. به گزارش میلاد لارستان؛ امروز نقش موثر و بی بدیل رسانه و تبلیغات بر هیچ و هیچکس پوشیده نیست. در عصر معاصر،

از گروه های کوچک سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و غیره، گرفته تا اهداف کلان کشورها و مجامع بین المللی برای نیل به دیدگاهها و برنامه هایشان، تمام توان و اندیشه خود را در بهره مندی از قدرت انکارناپذیر رسانه بکار بسته اند.

رسانه های مجازی، مکتوب، تصویری و شنوائی، در دنیای کنونی به ابرقدرتی تبدیل شده اند که دیگر کشورها برای دستیابی به خواسته هایشان از این ابزارها استفاده می کنند و برای همراه کردن دیگران با خود بجای استفاده از زور و جنگ و کشتن، از راه دور، با کمترین زحمت و هزینه نسبت به جنگ سخت، بیشترین و بهترین استفاده ها را می برند و به راحتی اراده و خواسته خود را به دورترین ملل منتقل می کنند.

در کشور ما نیز، از ابزار رسانه برای دستیابی به اهداف مختلف و البته به تناسب نیاز، سلائق و قدرت استفاده می شود.این سیستم های پیشرفته، توانسته اند در عرصه های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفته و از آن به نفع خود استفاده کرد.

یکی از کابردهای اساسی رسانه های مجازی در کشور ما، استفاده از آن در بخش اجتماعی و سیاسی است که هر گروه و جامعه ای به تناسب نیاز خود با برنامه های گوناگون از آن سود می برد.

از جمله این کاربردها، بیان نیازها، مشکلات، پتانسیل ها، انتقادات، تقدیرها، اخبارها و غیره در قالب رسانه های اجتماعی است. در زمان کنونی، با فعال بودن رسانه های مختلف در سطح منطقه لارستان، باعث گردیده تا علاوه بر بیان درخواست ها و شناساندن این خطه از کشورمان به مردم ایران و جهان، بسیاری از گره های کوری که درگذشته کمتر مجال برای بیان آن وجود داشت، به راحتی هرچه تمام تر به گوش مردم و مسئولین برسد و چه بسا بسیاری از آنها به نتایجی مثبت منتج شده اند.

اما آنچه نیاز به ذکر آن می رود، عدم استقبال و توجه روستاها و بخشهای منطقه لارستان به این مقوله مهم یعنی رسانه است. در اوقات زیادی است که همشهریان گرامی از کم توجهی مسئولین به نقاط دور و نزدیک لارستان انتقاد کرده اند که بیشتر این موارد به بی اطلاعی مسئولان از این مشکلات باز می گردد.

اگر جوانان تحصیل کرده و اهل فرهنگ و رسانه لارستان، کمی زحمت تهیه خبر، گزارش، تصاویر و… را از محل سکونت خود برای رسانه های فعال در منطقه لارستان مثل میلاد لارستان ارسال نمایند، یقین داشته باشند که علاوه بر حل سریعتر مشکلات، زمینه ای برای معرفی شهر و روستای خود به دیگران برای آنان فراهم می گردد.

نشریه و پایگاه الکترونیکی میلاد لارستان، آماده دریافت خبر، گزارش، تصاویر و… از هر نقطه دور و نزدیک شهرستان لارستان می باشد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین