جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حمایت مراکز خیریه لارستان از 44 هزار نفر مددجو

مدیر کمیته امداد امام(ره) لارستان، گفت: بیش از ۴۴ هزار نفر از خدمات مرکز نیکوکاری حضرت ابالفضل العباس(ع) لارستان بهره مند هستند. به گزارش میلاد لارستان؛ در دیدار امروز صبح…

کمیته امداد لارستانمدیر کمیته امداد امام(ره) لارستان، گفت: بیش از ۴۴ هزار نفر از خدمات مرکز نیکوکاری حضرت ابالفضل العباس(ع) لارستان بهره مند هستند. به گزارش میلاد لارستان؛ در دیدار امروز صبح مدیر کمیته امداد حضرت امام(ره) لارستان به

اتفاق مسئول و هیات امناء مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع ) لارستان با حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش امام جمعه شهر لار، تقی زاده ضمن ارائه عملکرد ۱۰ماهه مرکز نیکو کاری حضرت ابوالفضل (ع)، اظهار داشت: دو مرکز نیکوکاری جدید به مراکز قبلی در شهر های لار و اوز  اضافه گردیده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان لارستان دو مرکز نیکوکاری  در بخش بنارویه و شهر لار به ارائه خدمات رسانی به افراد نیازمند جامعه می پردازند که حوزه خدمات رسانی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) تعداد ۳۲ نفر از مردم شهر لار را پوشش می دهد و در بخش بنارویه نیز ۱۲ هزار نفر از خدمات این مرکز استفاده می نمایند.

مدیر کمیته امداد لارستان، افزود: در مراکز نیکوکاری فعال در این شهرستان، از مهرماه سال ۹۲  تاکنون مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان از طرف خیرین جمع آوری و بین ۱ هزار و ۷۰۰ نفر از نیازمندان توزیع گردیده است .

در ادامه خانم باقریان مسئول مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع)، نیز گفت: در مراکز نیکوکاری، از پتانسیل کوچکترین نوع کمک رسانی خیرین و نیکوکاران جهت رفع نیاز محرومین استفاده می شود و این کمک ها در اسرع وقت بدست نیازمندانی که قبلا از طرف اعضاء معتمد این مراکز شناسایی شده اند، می رسد . 

در این دیدار، حجه الاسلام نوربخش، ضمن تشکر و قدر دانی از حضورمدیر کمیته امداد و  بانوان عضو مرکز نیکوکاری، به بیان اهمیت و حساسیت کار در کمیته امداد امام خمینی (ره ) پرداخت و عنوان کرد:  می بایست  در برآورده کردن نیازهای مددجویان و افراد نیازمند تحت حمایت مراکز خیریه و کمیته امداد، اهتمام جدی به خرج داد تا این عزیزان کمترین ضعف نسبت به سایر افراد جامعه را در خود احساس نکنند.

امام جمعه لارستان، یاد آور شد:  فقرا عیال الله هستند و اجر و پاداش کار شما با خداست، پس بدین ترتیب، کار کمیته امداد عبادت است و اگر توفیقی داریم، به خاطر دعای فقراست  و کار برای خدا مرز ندارد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین