شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مبارزه با زمین خواری در عمادده+ تصویر

در پی تشکیل جلسه مبارزه با زمین خواری و حفاظت از منابع طبیعی بخش صحرای باغ و تصویب جمع آوری مصالح ساخت و ساز که در اراضی منابع طبیعی شهر…

در پی تشکیل جلسه مبارزه با زمین خواری و حفاظت از منابع طبیعی بخش صحرای باغ و تصویب جمع آوری مصالح ساخت و ساز که در اراضی منابع طبیعی شهر عمادده توسط افراد سود جو ریخته شده بود، به دستور

محمدرضا حزنی بخشدار صحرای باغ و با حکم قضایی و همکاری و حضور مسئول منابع طبیعی و نمایندگان بخشداری – شهرداری عمادده و شورای شهر عمادده و نیز  حضور نیروهای انتظامی مقوله مبارزه با زمین خواری به اجرا در آمد .

در این باره محمدرضا حزنی در گفتگویی کوتاه عنوان نمود : پس از تشکیل جلسه حفاظت از اراضی منابع طبیعی بخش و مطرح شدن مبارزه با زمین خواری در بخش ظرف کمتر از پانزده روز با حکم قاطع مقام محترم قضایی و همکاریهای صمیمانه شهردار، شورای شهر، مسئول منابع طبیعی و فرمانده محترم نیروی انتظامی با حضور در اراضی منابع طبیعی حاشیه شهر عمادده اقدام به جمع آوری مصالح ریخته شده توسط افراد سودجو و کلاهبردار گردیده است .

متعرضین به اراضی ملی شبانه در قسمت شرقی شهر اقدام به پی کنی و ریختن مصالح نموده بودند که در مساحت تقریبی چهل هکتار جمع آوری گردیده است .

وی افزود به یاری خدا  توانستیم با تعامل و همیاری این گروه در مدت زمان کوتاهی پس از تشکیل جلسه حق و حقوق دولت را از متعرضین به اراضی ملی بگیریم.

وی اضافه کرد به افراد سودجو اخطار مینمایم که کلیه مسئولین بخش هوشیار بوده و در مقابل اعمال غیر قانونی آنها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد افراد کلاهبردار و سودجو به حقوق بیت المال و دولت دست درازی نمایند و به موقع با آنان برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آمد . 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین