یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز طرح کشور از مدرسه تا مدرسه در لارستان+پوستر

میلاد لارستان: مسئول اردویی و قرارگاه راهیان نور ناحیه مقاومت سپاه لارستان، حسین زینل زاده از اعزام دانش‌آموزان لارستانی به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.

مسئول اردویی و قرارگاه راهیان نور ناحیه مقاومت سپاه لارستان، حسین زینل زاده از اعزام  دانش‌آموزان لارستانی به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از ۱۰ مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان؛ حسین زینل زاده اظهار داشت: راهیان نور دانش‌آموزی در قالب قرارگاه راهیان نور شهید نجفعلی مفید با همکاری بسیج دانش آموزی لارستان و اداره کل آموزش و پرورش لارستان کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: براساس این فعالیت حدود هزار دانش‌آموز لارستانی در مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب اعزام خواهند شد.

مسئول اردویی و قرارگاه راهیان نور ناحیه مقاومت سپاه لارستان با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان از ۱۰ مهرماه بصورت سراسری بعنوان طرح ملی از مدرسه تا مدرسه آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به استقبال خوبی که از راهیان نور دانش‌آموزی به عمل آمده است، این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

زینل زاده اضافه کرد: تاریخ اعزام خواهران در سه نوبت ۱۲مهرماه , ۳۰آذرماه و ۲۱ بهمن ماه است و تاریخ اعزام  برادران در دو نوبت ۲۰آبان ماه و ۱۴ اسفندماه می باشد.

محمد امین اکبری، مسئول کمیته خادمین شهدا ناحیه مقاومت سپاه لارستان و مسئول جذب و امورات فرهنگی راهیان نور دانش آموزی خطاب به دانش آموزان گفت: شما به سرزمینی اعزام می‌شوید که نوجوانان و جوانان در آن مناطق از کشورمان دفاع کردند تا ما امروز در آسایش به سر بریم.

وی افزود: جهت ثبت نام دانش آموزان می توانند در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس مراجعه کنند.

اکبری ادامه داد:دانش آموزان در تاریخ های اعزامی قبل از حرکت صحبگاه در مراسم یادواره شهدا در محل گلزار شهدای مرکزی لارستان  آماده این سفر معنوی خواهند شد.

shahed

خبرنگار: عمران جمالی

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین