جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

یادواره «محفل روایت سرخ» در لار برگزار شد+عکس

میلاد لارستان: یادواره شهدای محله با عنوان «محفل روایت سرخ» در مسجد احمدی شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ یادواره شهید عباس شریفی و شهدای محله “کهویه” با…

یادواره شهدا در لار

میلاد لارستان: یادواره شهدای محله با عنوان «محفل روایت سرخ» در مسجد احمدی شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ یادواره شهید عباس شریفی و شهدای محله “کهویه” با عنوان «محفل روایت سرخ» در سالروز عملیات افتخارآمیز “والفجر۸”

با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد احمدی شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، حجه الاسلام ولایتی نسب با برشمردن ویژگی های انقلاب اسلامی و اهداف بلند شهدا، بیان کرد: گام نهادن در راه شهدا، راهگشای زندگی همه ماست، چراکه آنان توانستند با پیروی از ولی فقیه زمان خود، آسان ترین راه اتصال به منشاء هستی را پیدا کنند.

در ادامه، حاج ابراهیم اخلاقی، از رزمندگان و همرزمان شهدا در هشت سال دفاع مقدس، با بیان ویژگی های شهید عباس شریفی، این شهید را فردی متدین، شجاع، پهلوان، فعال در مراسم های مذهبی و غیره خواند و افزود: شهید شریفی به سخنان امام(ره) بطور مرتب گوش فرامی داد و در خواندن نماز شب توجه زیادی داشت.

این رزمنده با انتقاد از مسئولین و رزمندگان لارستانی، گفت: با وجود تعداد زیادی از شهدا در سطح لارستان، متأسفانه تحقیق جامعی از این عزیزان صورت نگرفته است.

وی ابراز تأسف کرد: ما با وجود بهره مندی از گنجینه های بی نظیر رزمندگان و ایثارگران، هیچگونه اثر مکتوبی از این عزیزان به یادگار نمانده است.

اخلاقی از مسئولین مربوطه تقاضا کرد: با ایجاد تشکیلات و تشکل هایی، اقدام به جمع آوری خاطرات، اتفاقات جنگ، خصوصیات شهدا، رزمندگان و غیره کنند و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع و موثق، در حفظ و نگهداری این تجربیات گرانبها گام بردارند.

در این برنامه، اشعاری در وصف شهید شریفی توسط گروه سرود پایگاه و وحید ذاکری از مداحان اهل بیت(ع)، همچنین بیان خاطره هایی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و کلیپ شهدا در میدان نبرد حق با باطل پخش گردید.

یادواره شهدا در لار

یادواره شهدا در لار

یادواره شهدا در لار

یادواره شهدا در لار

یادواره شهدا در لار

یادواره شهدا در لار

یادواره شهدا در لار

عکس: سیدمحمد واعظ

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین