جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری مراسم شصتمین سالگرد تاسیس شهرداری اوز

به مناسبت شصتمین سال تاسیس شهرداری اوز با حضور جمع کثیری از مردم علاقمند، فرمانداران لار و گراش ،شهرداران منطقه لارستان ، امام جمعه لار و اوز ، بخشدار، روسای…

به مناسبت شصتمین سال تاسیس شهرداری اوز با حضور جمع کثیری از مردم علاقمند، فرمانداران لار و گراش ،شهرداران منطقه لارستان ، امام جمعه لار و اوز ، بخشدار، روسای ادارات، و معتمدین، مراسم باشکوهی

در سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور اوز برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای کلیپ اوز حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز ضمن خوشامد گویی و تبریک دهه فجر و بیان استعدادهای این شهر و شهرداری بیاناتی ایراد نمود.

جعفر راستگو ریس شورای اسلامی اوز نیز با ابراز خشنودی و تبریک به شهرداری و بیان این که اوز با قدمت ۶۰ سال سابقه شهرداری جا دارد به شهرستان شدن ارتقاء پیدا کند اظهار امیدواری کرد که این مهم انجام گیرد.

 نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان نیز در این مراسم ضمن اشاره به این که بعد از انقلاب پیشرفت های زیادی داشته ایم. حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هر چه باشکوهتر برگزار کردن اشاره کرد.

وی قدمت تاریخی تشکیل شهرداری و این که از کنار بعضی مناطق به سادگی نمی توان گذشت و اوز هم یکی از همین امر مهم می باشد که از کنار آن نمی توان گذشت و باید افتخار کنید که یک اوزی هستید را عنوان کرد. فرماندار افزود:جمعیت ما ترکیبی از شیعه و سنی است که با وحدت و برادری در کنار هم زندگی می کنند و این را مدیون علما و روحانیون مان در منطقه هستیم و امید است این و انشالله اوز هم به آنچه استحقاق دارد برسد.

 محمدعلی پیرزاد یکی از سرپرستان پیشکسوت شهرداری نیز تاریخچه شهرداری را تشریح کرد.

و آخرین سخنران نوید خادم پور شهردار اوز بود که با تشکر از حضار و با اشاره به فعالیت های انجام شده برای زیباسازی شهر اعلام کرد  شهرداری در همه حال و با کمک مردم آماده خدمتگزاری به شهر است.

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع هنری هنرمندان گروه اناشید اوز ، موسیقی و شعر اوز توسط آرش امیدوار، گروه موسیقی سنتی ایراهستان لار و همچنین بیان اشعار طنزی توسط راشد انصاری (خالو راشد) طنر نویس و روزنامه نگارمشهور همراه بود. اهدای لوح و تندیس به شهردار اوز، سایر شهرداران و مقامات مسئول شهر و صرف شام پایان بخش مراسم بود.

خبرنگار: حمیرا نامدار

عکس: عصر اوز

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین