دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان صورت پذیرفت:

شورای اسلامی کورده ساختمان دار شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ساختمان شورای اسلامی روستای کورده افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ساختمان شورای اسلامی روستای کورده افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری،ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی،جمعی از مسئولین ادارات شهرستان،معتمدین،خیرین و قشرهای مختلف مردم، ساختمان شورای اسلامی روستای کورده از بخش مرکزی لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گفته سعدااله یگانه رییس شورای اسلامی روستای کورده این ساختمان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۳۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط شورای اسلامی ،دهیاری و خیرین محلی ساخته شده است.

وی ادامه داد: ساختمان شورای اسلامی روستای کورده دارای چهار اتاق ، یک سالن کنفرانس،سرویس بهداشتی و غیره    می باشد که در مدت ۴ ماه احداث گردیده است.

حسنی فرماندار ویژه لارستان نیز از کل ساختمان بازدید کرد و از تمامی کسانی که در امر ساخت این طرح مشارکت داشته اند اعم از شورا،دهیاری و بخصوص خیرین تقدیر و تشکر نمود

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین