پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان :

در سرشماری با مسئولیت ملی و شرعی حرکت کنیم؛تمدید سرشماری اینترنتی تا جمعه

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری  ویژه لارستان در سخنانی از مقوله سرشماری نفوس و مسکن به عنوان  احساس مسئولیت ملی و شرعی نام برد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری  ویژه لارستان در سخنانی از مقوله سرشماری نفوس و مسکن به عنوان  احساس مسئولیت ملی و شرعی نام برد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لار، جلسه اخیر  در خصوص اهمیت مقوله سرشماری نفوس و مسکن با حضور علی پور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان ، دبیران و اعضای یاوران شورا  در سالن اجتماعات شهید نصیری شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه علی پور  با تاکید به نیاز به تهیه آمار دقیق به منظور بالابردن توان برنامه ریزی در شهرستان در رفع بیکاری، تشخیص بهتر سطح اشتغال و نرخ تورم و نیاز به همت ملی برای این موضوع؛ همکاری شوراها و همیاران شوراهای مردم با مسئولان سرشماری و ارائه اطلاعات دقیق در این زمینه که بنفع آینده شهرستان است را خواستار شد.

shora2

علی پور تصمیم گیریها و تصمیم سازیهای کلان بر مبنای داده هایی که از سرشماری احصاء می شود را مهم برشمرد و با ذکر بخشی از فرامین مقام معظم رهبری (دامت برکاته) که «اگر آمار دقیق نباشد و یا کسی واقعیت را بیان نکند ، حتما خیانت ملی و گناهی بزرگ مرتکب شده است » افزود:  آمار دقیق روند کار و رشد را در مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی و فرهنگی کشور به اطلاع می رساند، لذا بسیار مهم است که با آمار و منحنی بگوئیم و عمل نمائیم. وی با تاکید بر ارائه صحیح داده ها ؛ یادآور شد اگر داده ها صحیح نباشد در مسیر و نحوه حرکت دچار اشتباه می شویم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری با درخواست از مردم عزیز لارستان و علی الخصوص شهر لار مبنی بر همکاری لازم در ثبت نام اینترنتی و حضوری مامورین ؛ افزود باید این احساس به وجود آید که آمار و اطلاعات به نفع همه و ضرورت توسعه متوازن شهرستان است. زیرا که پایه ای برای آینده شهرستان در انجام برنامه ریزی صحیح است.

shira1

وی افزود: سرشماری نفوس و مسکن با وجود ظاهر ساده اما به عنوان امانت ، پایه و اصل برنامه ریزی در کشور است و بسیار مهم است که از آغاز تا پایان سرشماری، با حوصله کافی و احساس مسئولیت ملی و شرعی حرکت کنیم و این امانت را به خوبی به مقصد برسانیم.

یادآور  می شود سرشماری اینترنتی تا جمعه تمدید شده و سرشماری حضوری نیز از امروز آغاز خواهد شد. وضع لارستان در سرشماری اینترنتی آنچنان مطلوب نیست.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین