یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پاسخ هر گزينه‌ي روي ميز/خواندنی

سي و ششمين سالگرد انقلاب اسلامي را در حالي سپري مي‌نماييم كه حدود يك سال و چند ماه از مذاكرات بين ايران و ۱+۵ مي‌گذرد و مسأله انرژي هسته‌اي ايران …

سي و ششمين سالگرد انقلاب اسلامي را در حالي سپري مي‌نماييم كه حدود يك سال و چند ماه از مذاكرات بين ايران و ۱+۵ مي‌گذرد و مسأله انرژي هسته‌اي ايران  و شايعه‌پراكني و افسانه ساختن بمب

اتم توسط آمريكا و بهانه‌هاي مختلف استكبار جهاني  و تكرار سخن تهديدآميز همه گزينه‌ها روي ميز است و سخن اخير آمريكايي‌ها مبني بر  دست بسته بودن ايراني‌ها  و… مقام معظم رهبري را بر آن داشت  كه اعلام فرمايند كه تكليف را  مردم، در راهپيمايي ۲۲ بهمن سال جاري  تعيين نمايند كه مردم آ‌گاه، بيدار و زمان سنج ايران اسلامي با حضور يكپارچه خود در راهپيمايي عظيم ۲۲ بهمن نشان دادند كه اجازه اسلام‌ستيزي به آمريكاي جنايتكار را نمي‌دهند زيرا تمام درگيري‌ها بر سر  اسلامي است كه با ظلم و ستمگري و استكبار آمريكاي جنايتكار  و اذناب او صورت گرفته و ميگيرد. چون آمريكا مي‌بيند اسلام حقيقي ظلم ستيز است و با ستم و تبعيض و جنايت و… سازگاي ندارد و همين امر موجب شكست امريكا  در عراق، افغانستان، پاكستان، لبنان و غزه و… شده است.

  آمريكا تمام هم و غمّ خود را در تربيت گروه داعش و القاعده و حفاظت از پايگاه پرورش  دهندگان آنان يعني سعودي و قطر و جاهاي ديگر  به كار برده كه معلوم نيست چه زماني از اينها مأيوس شود  زيرا اينان  هم تا ابد نمي‌توانند گوش به فرمان آمريكا بمانند و به حيات خويش تداوم بخشند.

در بيست و دو بهمن ماه مردم تهران با شعار بالا پاسخ آمريكا را دادند.

امام راحل كه رحمت خدا بر او باد به جوانان  آن روز كه پيرمردان امروزند آموختند كه اگر در برابر استكبار  يك گام عقب‌نشيني  كنيد، آنها ده گام جلو خواهند آمد و اين درسي است كه همه زمان‌ها قابل آزمايش است.

 زماني گفتند اورانيم ۲۰% را غني نكنيد و به ۵% تقليل دهيد پس از پذيرش، اخيراً گفته‌اند ۳%‌ براي شما كافي است.

واقعيت امر اين است كه استكبار اگر بتواند مي‌خواهد  كاري كند كه مردم  ما را محتاج و نيازمند گرداند غافل از آن است كه مردم براي نه گفتن به او ۳۶ سال است كه انقلاب كرده‌اند  و او هنوز در فضاي عهد شاهان مي‌خواهد تصميم‌گيري كند . بهوش باشيم.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین