چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

سه درخواست بی جواب مردم روستای بریز

میلاد لارستان: جمعی از مردم روستای بریز تقاضا کردند؛ مسئولین به این سه مشکل اساسی روستای بریز رسیدگی کنند. به گزارش میلاد لارستان، تعدادی از اهالی روستای بریز در گفتگو…

امامزاده روستای بریز لارستانمیلاد لارستان: جمعی از مردم روستای بریز تقاضا کردند؛ مسئولین به این سه مشکل اساسی روستای بریز رسیدگی کنند. به گزارش میلاد لارستان، تعدادی از اهالی روستای بریز در گفتگو با میلاد لارستان، خواستار رفع مشکل های خود شدند.

این گروه از مردم، با بیان اینکه بیش از ۳ ماه قبل در مراجعه جمعی از مسئولین شهرستان لارستان به روستای بریز، در نشست با مردم این روستا، برای رفع سه مشکل اساسی روستا که عبارتند از؛ آسفالت ادامه خیابان اصلی روستا، استقرار پزشک در درمانگاه روستا با توجه به آماده بودن ساختمان درمانی و مسکونی و همچنین نصب دکل تلوزیون جهت بهره مندی مردم روستا از گیرنده های دیجیتال، قول مساعدت و همکاری دادند که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای این کار صورت نپذیرفته است.

روستای بریز در بخش مرکزی لارستان قرار دارد که در سر شماری سال ۸۵ با ۴۱۱ خانوار حدود ۲۲۰۰نفر سکنه داشته و فاصله این روستا تا مرکز شهرستان حدود ۴۰ کیلومتر میباشد .

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین