چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

آغاز بکار اولین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی در لارستان

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور هنرمندان سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس، اولین جشنواره منطقه ای نمایشه نامه خوانی، در تالار وحدت شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد…

جشنواره نمایشنامه خوانی لارستانمیلاد لارستان: طی مراسمی با حضور هنرمندان سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس، اولین جشنواره منطقه ای نمایشه نامه خوانی، در تالار وحدت شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ امروز (سه شنبه ۲۸ بهمن ماه۱۳۹۳)،

طی مراسمی با حضور هنرمندان نمایش و تئاتر، بازیگران، داوران و تنی چند از مسئولین، اولین جشنواره منطقه ای نمایشه نامه خوانی به میزبانی شهرستان لارستان کار خود را آغاز کرد.

در این مراسم، سیدعلی اصغر رفعت حقیقی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی لارستان در برگزاری این کار هنری، اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز این جشنواره، تنوع کارها و حضور جوانان هنرمند بخصوص کارگردانان جوان است که سرمایه های آتی منطقه محسوب می شوند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان باید در مدیریت فرهنگی تئاتر منطقه زمینه ساز رشد و ادامه فعالیت این هنرمندان تئاتری جوان باشد.

دبیر برگزاری این جشنواره، با بیان اینکه، جشنواره منطقه ای نمایشه نامه خوانی لارستان نقطه آغازی برای ادامه راه تئاترهایی است که نوپاست، تصریح کرد: در مقام مدیران فرهنگی و هنری باید برای حمایت از این تئاترها بیاندیشیم و برنامه داشته باشیم.

رفعت حقیقی با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در حمایت از هنرمندان منطقه متمرکزتر عمل خواهد کرد، خاطر نشان کرد: این حمایت ها شامل بخش های مختلف، تئاتر، موسیقی، عکس و غیره خواهد بود و بطور خاص در حمایت از کارهای فاخر اقدامات موثری اتفاق خواهد افتاد.

گفتنی است؛ اولین جشنواره منطقه ای نمایشه نامه خوانی لارستان با هدف یادمان شهدای هنرمند این شهرستان با موضوعات؛ ارزشی، دینی، فرهنگ بومی و آزاد، به مدت سه روز از تاریخ ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه ۱۳۹۳ با حضور هنرمندان سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس، برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین