چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

لارستانی های تهران گرد هم می آیند

طی روزهای گذشته فراخوان ثبت فایل های ویدئویی مربوط به دورازدهمین گردهمایی لارستانی های تهران بر خروجی سایت قرار گرفت. با توجه به همین موضوع هیئت اجرایی گردهمایی لارستانیهای تهران…

طی روزهای گذشته فراخوان ثبت فایل های ویدئویی مربوط به دورازدهمین گردهمایی لارستانی های تهران بر خروجی سایت قرار گرفت. با توجه به همین موضوع هیئت اجرایی گردهمایی لارستانیهای تهران طی توضیحاتی

کامل تر هدف و رویکرد برگزاری دوازدهمین دوره از این گردهمایی و مکان برگزاری آن را اعلام نمود. برهمین اساس  دوازدهمین دوره این گردهمایی با محوریت لارستان بزرگ برگزار خواهد شد. این مراسم، فضایی است تا لارستانیهای با اصالت، در بهبوهه هیاهو و شلوغیهای پایتخت گرد هم جمع آمده و هویت لارستانی خویش را ارج نهند و در فضایی کاملا صمیمی ساعاتی به یادماندنی را در کنار یکدیگر سپری نمایند.

از دیگر رویدادهای مهم این برنامه تجلیل از لارستانی عزیزی خواهد بود که لحظات زندگی خویش را در راهی روشن و هدفمند سپری نموده و برگ زرینی بر نامداران لارستانی افزوده است.

لذا از تمامی “لارستانیهای ساکن پایتخت” دعوت میگردد تا با حضور خود در این مراسم مهر تاییدی بر وحدت و عظمت لارستان بزرگ گذاشته و لحظاتی خوش را برای هم بومان خویش رقم زنند.

زمان: جمعه هشتم اسفند ماه ۱۳۹۳ – ساعت ۱۶
مکان: تهران – میدان تجریش – خیابان فناخسرو – روبروی کوچه ایرج – پلاک ۱۲۴ – باغ دربند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین