شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ولایتی: چهره واقعی تکفیری ها باید افشا شود

دبیرکل اجلاس بین المللی بیداری اسلامی بر ضرورت تلاش مضاعف برای شناساندن چهره واقعی تروریست های تکفیری به جهانیان تاکید کرد. دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در…

دبیرکل اجلاس بین المللی بیداری اسلامی بر ضرورت تلاش مضاعف برای شناساندن چهره واقعی تروریست های تکفیری به جهانیان تاکید کرد. دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به شرایط حساس منطقه و عراق در جنگ علیه تروریسم، تاکید کرد که عملیات موصل که هم اکنون در جبهه های مناطق شمالی عراق جریان دارد، باید آغازی بر پایان تروریسم باشد. وی با بیان اینکه عراق طی دو سال گذشته با فتنه تفرقه مواجه بوده و داعش چالشی جدی برای این کشور ایجاد کرد، گفت، اما عراق، با تلاش مردم و حکومت توانست از بحران های مختلف عبور کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در بخش دیگری از سخنانش حوادث منطقه بویژه در سوریه و بحرین و یمن را یادآور شد و از ملت های اسلامی خواست در برابر پروژه های صهیونیستی – آمریکایی مقاومت کنند. دکتر ولایتی اضافه کرد: مردم یمن ثابت کردند که راه حل مشکلات این کشور برخورد نظامی نیست، بلکه راه حل تسلیم در برابر خواسته های قانونی و شرعی مردم این کشور است. دبیرکل اجلاس بین المللی بیداری اسلامی، تاکید کرد که مردم بحرین برخواسته های قانونی و شرعی خود با استفاده از روش های مسالمت آمیز اصرار دارند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین