چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

87 درصد از مساحت لارستان، متعلق به دولت است

میلاد لارستان: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان، با بیان این مطلب گفت: در سال جاری خوشبختانه با حمایت قاطعانه مقامات قضایی و سیاسی حدود ۸۰ هکتار از اراضی…

اراضی ملیمیلاد لارستان: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان، با بیان این مطلب گفت: در سال جاری خوشبختانه با حمایت قاطعانه مقامات قضایی و سیاسی حدود ۸۰ هکتار از اراضی منابع ملی به دولت مسترد گردیده است.

منصور رضائی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با اشاره به اینکه، در سال جاری خوشبختانه با حمایت قاطعانه مقامات قضایی و سیاسی حدود ۸۰ هکتار از اراضی منابع ملی به دولت مسترد گردیده است، اظهار داشت: در لارستان بدلیل خشکسالی و کم بارشی نسبت به شهرستان های پر بارش، تخریب و تصرف کمتر است.

وی با بیان اینکه، حدود ۸۷٪ از مساحت شهرستان لارستان ملی و متعلق به دولت است، تصریح کرد: به طور کلی، اداره منابع طبیعی بمنظور واگذاری زمین، اراضی منابع ملی را به جهادکشاورزی تحویل می دهد و بر اساس مقررات جاری نظارت بر واگذاری ها بر عهده این اداره نمی باشد و تنها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دولت، در صورتیکه تخلفی صورت گرفته باشد، مراتب سریعاً از مجاری قانونی پیگیری خواهد شد .

رئیس منابع طبیعی لارستان با ابراز اینکه، جهت جلوگیری از هرگونه بهره برداری غیرمجاز، طرح مدیریت احیاء و بهره برداری در نظر گرفته شده است، افزود: خوشبختانه با همکاری بهره برداران از هر گونه بهره برداری غیرمجاز جلوگیری بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه، با پیگیری های صورت گرفته، بزودی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در لارستان راه اندازی می شود، عنوان کرد: این صندوق به منظور حمایت از سهامداران و بهره برداران منابع طبیعی شهرستان لارستان ایجاد خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین