چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

پیگیری دلیل افزایش قیمت اتوبوس بین شهری لارستان

میلاد لارستان: در پی انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی درخصوص افزایش قیمت بلیط این موضوع از سوی میلاد لارستان پیگیری شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در پی انتشار مطالبی…

میلاد لارستان: در پی انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی درخصوص افزایش قیمت بلیط این موضوع از سوی میلاد لارستان پیگیری شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در پی انتشار مطالبی اعتراض آمیز درباره افزایش چشمگیر قیمت اتوبوس های بین شهری مسیرهای شهر لار،

با مسئولین ذیربط تماس حاصل شد که گفته های آنان عیناً در ذیل آمده است.

موحدی، رئیس اداره حمل و نقل و پایانه های لارستان: اظهار داشت: این افزایش قیمت از سوی انجمن صنفی اتوبوسرانی صورت گرفته شده است و موضوع در دست پیگیری است و با رایزنی هایی که در حال انجام است، نتیجه قطعی درخصوص این موضوع تا پایان هفته جاری به سمع و نظر همشهریان خواهد رسید.

ظریف کار، مسئول انجمن صنفی اتوبوسرانی لارستان نیز در گفتگو با میلاد لارستان، گفت: این افزایش نرخ، با توجه به تعرفه یکسان سازی انجام شده است و نحوه محاسبه آن برحسب کیلومتر است.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت سوخت و وسائل یدکی خودروها، ما در گذشته شاهد ۷ تا ۸ درصدی نرخ ها بوده ایم، درصورتی که شهرهای دیگر، در همان زمان افزایش قیمت اجناس و سوخت، نرخ کرایه ها را افزایش دادند.

ظریف کار تصریح کرد: مسافران محترم در جریان باشند که، کرایه اتوبوسی که از آنان اخذ می شود، بر اساس گفته های وزیر راه و شهرسازی با شرکتهای اتوبوس رانی در برج میلاد، راننده ها می توانند بصورت توافقی از مسافران هزینه لازم را اخذ نمایند.

مسئول انجمن صنفی اتوبوسرانی لارستان افزود: اگر برحسب قانون دولت که محاسبه نرخ براساس کیلومتر می باشد، قرار باشد قیمت بلیط افزایش یابد، می بایست، قیمت بلیط لار – شیراز بجای قیمت جدید ۱۶ هزار تومان، ۱۹ هزار تومان باشد.

وی درخصوص علت گرانی بیش از حد کرایه مسیر لار – شیراز نسبت به شیراز – اصفهان، خاطر نشان کرد: در برخی مسیرها، در زمان افزایش قیمت سوخت و در گذشته اقدام به افزایش قیمت بلیط کرده اند و ما در آن زمان بدلیل کم بودن مسافر، از انجام این کار خودداری کردیم و دلیل افزایش بیش از ۳۰ درصد کرایه های مسیر لار، به این دلیل است.

 گفتنی است؛ از تاریخ ۱ اسفندماه سال جاری، قیمت بلیط مسیرهای اتوبوس برون شهری لارستان از جمله، مسیر لار – شیراز افزایش داشته است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین