چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

انتزاع روستاهای گاوبندی را پیگیری می کنم/

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در دیدار صمیمی با جمعی از نخبگان استان هرمزگان با اشاره به نکات و مباحثی که در این نشست از سوی نخبگان…

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در دیدار صمیمی با جمعی از نخبگان استان هرمزگان با اشاره به نکات و مباحثی که در این نشست از سوی نخبگان هرمزگانی مطرح شد، عنوان کرد: بسیاری از نکاتی که

مطرح شد دردها و مشکلاتی بود که امیدواریم با مدیریت خوب و صادقانه رفع شود. وی ادامه داد: برخی مسائل را بنده منتقل خواهم کرد که امیدوارم موثر واقع شود و تا آنجا که بتوانیم این موارد را پیگیری خواهم کرد.
 
رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: بخشی از مسائل و مشکلات به دلیل شرایطی بوده که در کشور رخ داده و امیدواریم در دولت تدبیر و امید آن مشکلات رخ ندهد و همه باید مراقب باشیم و کمک کنیم که مشکلات بیشتری به وجود نیاید و آنچه به وجود آمده نیز رفع شود.
 
ناطق نوری اضافه کرد: در استانی همچون مازندران و به خصوص در غرب آن یک وجب ساحل نداریم و تمام آن اشغال شده است و خوشحال شدم که حداقل در هرمزگان ساحل آن گونه خراب نشده است و در یک منطقه در بندرعباس اشغال ساحل را دیدم که اگر مسئولی در گذشته در این استان به خلاف مجوز سرمایه گذاری در آنجا را داده باید به هر شکلی است توافق صورت گیرد و جلوی آن کار اشتباه گرفته شود.
 
وی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص انتزاع بخش هایی از شهرستان پارسیان استان هرمزگان، بیان کرد: در خصوص مسئله گاوبندی یا پارسیان که نمی دانم چرا بی خودی نام آن عوض شده چون اسامی تاریخی باید بمانند و جزئی از تمدن و تاریخ ماست، بحث هایی داشته ایم و بنده قول داده ام این موضوع را پیگیری کنم تا با توجه به راه حل خوبی که پیشنهاد شده حفظ حقوق همه مورد توجه قرار گیرد.
 
به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب نیوز، رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با قدردانی از استاندار هرمزگان برای استفاده از نیروهای اهل سنت در مناصب مدیریتی استان هرمزگان، عنوان کرد: استفاده از اهل سنت در هرمزگان اقدام خوبی بوده و برادران اهل سنت حافظان مرزهای ما هستند در خطوط مرزی ما در کنار شیعیان حضور دارند و مرزبانان ما هستند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین